daniel__kg Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei! Har kjøpt t610, men ikke fått den enda. Men etter å ha lest litt om den i forumet, har jg begynt å grue meg litt. Har jeg grunn til det? Vil gjerne ha tips og sånn om tlf... Sånn at jg ik fucker den up...! Nett-adr. med gratis stuff og mer.... Skriv erfaringer dere har hatt med tlf, hva som er lurt å gjøre og ik... Thanx! Daniel Lenke til kommentar
daniel__kg Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Har ingen erfaring med andre tlf enn 3310, og vil derfor også vite om jg må sette opp WAP før MMS, og hvordan jg setter opp en mail, feks. en hotmail. (viss d har noe å si..) Daniel Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei! Sånn at jg ik fucker den up...! Nett-adr. med gratis stuff og mer.... Skriv erfaringer dere har hatt med tlf, hva som er lurt å gjøre og ik... Hva betyr "ik" ? Lenke til kommentar
daniel__kg Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 ik = ikke.... Sorry for det der, ass.... Men men vær så snill, alle sammen, skriv deres erfaringer og tips til telefonen! Daniel Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ingen grunn til å fortvile T610 er jo den beste tlf på markedet akkurat nå, det finnes flere i nærheten men de er som regel dyrere. Du finner det du trenger på www.myt610.com Enjoy your phone man 8) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 du kan ikke sette opp hotmail direkte.. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 du kan ikke sette opp hotmail direkte.. Det er bare å skaffe en pop3 mailkonto, så kan du bruke den, hotmail kan sikkert videresendes. red. pga skriveleif :oops: Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Er ikke så mye tips å komme med, mobilen er bare rå. GPRS oppsett før du ved å sende GPRS ericsson til 1999 (eller er det 2000). Har du chess abbonnement må du ringe dem og be dem åpne det for MMS. Lenke til kommentar
133153 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 du kan ikke sette opp hotmail direkte.. Det er bare å skaffe en pop3 mailkonto, så kan du bruke den, hotmail kan sikkert videresendes. red. pga skriveleif :oops: her må du utdype litt!! Dette høres meget interessant ut. Jeg bruker @otmail.com som min faste e-mail og er svært innteressert dersom du hadde git tmeg en oppskrift på hvordan jeg skal få den inn på min SE T610 (Ikke SMS tjenesten fra dem) Er svært takknemlig for svar! Christopher Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hotmail er www basert.. akkurat som en vanlig hjemmeside.. pop3 mailer betyr at de opererer på en "egen" protokoll, slik som mail.online.no det finnes vel noen steder enda hvor de tilbyr gratis pop3 mail.. søk på google etter "free pop3" eller no.. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 både netcom og telenor gjør vel det? Jeg har konto hos netcom og det funker bra. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Du trenger ikke å uroe deg, T610 er en superduper telefon Fikk den for 2 dager siden selv og er hittil superfornøyd Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 du kan ikke sette opp hotmail direkte.. Det er bare å skaffe en pop3 mailkonto, så kan du bruke den, hotmail kan sikkert videresendes. red. pga skriveleif :oops: her må du utdype litt!! Dette høres meget interessant ut. Jeg bruker @otmail.com som min faste e-mail og er svært innteressert dersom du hadde git tmeg en oppskrift på hvordan jeg skal få den inn på min SE T610 (Ikke SMS tjenesten fra dem) Er svært takknemlig for svar! Christopher Skaff deg en pop 3 konto jeg bruker denne www.myrealbox.com 10MB lagringsplass og skikkelig gratis og har enda ikke opplevd å motta spam! Den kan også settes opp til å sjekke andre mailkontoer for deg (vel og merke pop3 og IMAP baserte ikke hotmail som bruker HTTP) For mailoppsett på telefonen gå til www.dintelefon.net det er samme oppsettet som t68i Lykke til Martin Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg bruker http://www.xmbox.com/ og det fungerer utmerket. Gratis e-post med 20 MB lagringsplass , pop3 støtte og ingen spam. Hvis du har hotmail adresse og på en eller annen måte klarer å lese den på mobilen din, tror jeg at søppleposten bare kommer til å bli et irritasjonsmoment.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå