Teknofil.no Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Så lenge en har rikspakke hjemme og kan ta med kanalkortet og sette det inn i dekoderen på hytta blir nok regnestykket noe annet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har Riks tv hjemme med rikspakken og 19 kanaler. Har skaffet meg en ekstra boks i campingvogna (eller man kan bruke en tv m dekoder i), da kan man jo bare ta med seg kortet og dermed har en hele pakken kostnadsfritt i vogna/hytta. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Lett mattestykke da. Fem Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det eneste jeg stusser på her er at canal digital er billigere en viasat i følge teksten som er skrevet her: "Viasat tilbyr også parabol med like mange kanaler som Canal Digital, men er dyrere med en totalpris på 3 383 kroner første år inkludert montering." Canal Digital 2388 kroner. RiksTV Rikspakken 3561 kroner Viasat Folkepakken 2388 kroner syns da at prisen på viasat og canal digital er den samme jeg. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Finnes det ultratynne LED-TVer i full HD med integrert slot for RiksTV-kort, men som LIKEVEL er på mindre enn 32 tommer? Det må vel være NOEN som produserer full HD til lekker LED med slikt integrert? -Og gjerne med en DVD-spiller som likevel ikke bygger mer enn 40 mm dybde uten fot? Vi kan ha maks. 750 mm bredde i båten og sliter en smule... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg