Øystein W. Høie Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det hevder Panasonic. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 "Selskapet tror folk derfor flest vil velge plasma nå de får se teknologien i butikkene" En bedre skrivemåt hadde kanskje vært: Selskapet tror derfor folk flest... Lenke til kommentar
Øystein W. Høie Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 En liten leif der, det skal være rettet nå. Takk for tips! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Elsker panasonic sine tv'er! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Horribelt at LCD selger så bra når plasma er så utrolig mye bedre. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Plasma ser ikke så utrolig mye bedre ut i butikken, de siste ti gangene jeg har sjekka. På papiret hadde jeg sett meg ut Panasonic G20 men da jeg så bildet ble jeg skuffet. Flimret gjorde det, og fargene var ikke all verden heller. Dessuten var TVn synbart lysere på de mørke partiene enn de moderne LCDene. Sort var #AAAAAA. Ellers... " fordi de aktive LCD-brillene våre åpnes og lukkes nøyaktig synkronisert med TV-bildet". 1) Shutter glasses oversettes vel ikke til LCD-briller? 2) Er det noen av konkurrentenes briller på 3D LCD eller plasma-skjermer som åpnes og lukkes USYNKRONISERT med bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg