Breathe Fresh Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Noen som vet hvor man kan laste ned språkpakke til Microsoft Word 2003, eller noen av de andre versjonene? Når jeg prøver å bruke stavekontrollen får jeg opp følgende feilmelding: "Cannot find proofing tools for Norwegian (Bokmål). If you have the proofing tools, try intsalling or re-installing them. Contact your local reseller to obtain Office Proofing Tools, for more information see the microsoft office site." Er en evighet siden jeg kjøpte Microsoft Word, og tviler på at det hjelper å gå tilbake til butkken (hvor enn det var) og spørre om disse "proofing toolsene". Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Last ned alle disse også legger du de inn i C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Takker for forsøket, men det ser ikke ut til å fungere dessverre. Har lett mye etter norsk retteprogram til Office...begynner å bli mildt sagt frustrerende. Tar i mot eventuelle tips om andre program med norsk retteprogram. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Open office kan du prøve da ettersom det er gratis. Rart det ikke funker funket for meg med 2003 versjonen O.o Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Takk for tipset! Har begynt å bruke Open Office, noe som er langt bedre enn Microsoft Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå