Gå til innhold

Modemkabler...

Anbefalte innlegg

Hallo!!

Se på denne annonsen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=34&grpID=7&=pl

Jeg lurte på om noen av dere vet hvor jeg får kjøpt en slik kabel, bare at den andre tuppen skal kobles internetten, altså en slik kabel som man har i telefonen, men at den andre siden er

vet noen hvor jeg får kjøpt det???? :)

Vær så snill og gi meg link om dere har tips....

Takker også for alle svar....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager men jeg forstår ikke helt hva du mener.

Etter å lest de andre postene dine vil jeg foreslå at du leser igjennom det du har skrevet før du poster.

Skjønner ikke en dritt. Prøv å formuler deg på en annen måte kanskje?

Lenke til kommentar

Forstod ikke helt hva du mente jeg heller...

For å gjøre ett forsøk. Du vil ha en kabel med ISDN plugg og Modemplugg (25 pins, m eller f?). Hva skal du bruke den til?

Utdyp gjerne litt mer.

Spørsmålet er vel for øyeblikket: hvor får du laget det?

Lenke til kommentar

Det finnes da flere nettverkskontakter enn den som refereres til her som "isdnplugg". Coax for eksempel...

Kan du ikke fortelle hva du har av utstyr da, og hvilken type internettforbindelse du skal bruke. Modem over vanlig telefonlinje?

Den kabelen du refererer til har jeg aldri hørt om. Tror ikke den lages heller. Det er kapasitet til 25 ledninger på den ene enden og maks 8 på isdn pluggen..... ?????? Den kan sikket lages, men da trenger du et koblingskjema..

Noen tapre sjeler der ute?

Lenke til kommentar

ikke vet jeg. Men isåfall virker ikke den trådløse tilkoblingen og har ikke den vanlige "isdnpluggen" heller. Jeg skal ha bedbånd på den så jeg trenger en rask linje(helst). Jeg har bare skriver plugg og to andre plugger som jeg ikke vet hva er....

Men var det ikke sån at det går ann å bruke internett med skriverpluggen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...