Mrwax95 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hei! Jeg har en gammel ACER E360 PC.... Men det Funker ikke å gå på internet... TCP/IP Error! Må jeg ha enerelannen driver? Har sett på acer.com etter driver der.. Men det er bareskjermkortdriver osv :S Please hjelp meg? :/ windows xp Takk1 Endret 26. mai 2010 av Mrwax95 Lenke til kommentar
Angel_InnleggNO Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hei! Jeg har en gammel ACER E360 PC.... Men det Funker ikke å gå på internet... TCP/IP Error! Må jeg ha enerelannen driver? Har sett på acer.com etter driver der.. Men det er bareskjermkortdriver osv :S Please hjelp meg? :/ Takk1 Hei, hvilket operativsystem bruker du? Windows XP? Endret 26. mai 2010 av Angel Lenke til kommentar
Angel_InnleggNO Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Har XP ja ok, er du sikker på at nettverkskortet fungerer og er det 802.11g eller 802.11n? Og er du sikker på at pc-en er fri for virus, spyware og annen ondsinnet kode Endret 26. mai 2010 av Angel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå