TST Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Microsoft-sjef Steve Ballmer varsler omstrukturering intert i selskapet. Les hele saken Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ikke så rart når 360 er steindau i Japan og blir totalt overkjørt i Europa. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hehe. Du er søt du, jabbadabba32 Det er litt synd egentlig. Jeg har alltid hatt sansen for Mr. Bach. Kommer til å savne presentasjonene hans. Positivt å se at Allard fortsetter som rådgiver for ledelsen i Microsoft da. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg visste det! Før jeg leste kommentarer hadde jeg tenkt å skrive . " Nå blir vel dette sett på et tegn fra oven om at xbox er død av de svetteste folka" Men jeg var for seeen, en av sjefs fanboyene var ute før meg, hah! Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så litt av J. Allard før og under lanseringen av Xbox360, og han virker som en person som kan få "reklamesnakk" til å høres ut som sunn fornuft Virker som en fin fyr da, og sikkert utrolig dyktig til det han driver med, så jeg tipper dette er et merkbart tap for MS. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Omrokkeringer gir ofte positive effekter, men J. Allard virker som en svært innovativ type. Microsoft er meget heldige dersom de finner en like god erstatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå