Odesseiron Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den østeuropeiske rollespillperlen har fått en lillebror som viser spennende takter. Les hele saken Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Flott artikkel! Gleder meg. Håper bare de får til en konsollversjon slik som de sier. Endret 26. mai 2010 av Sesseth Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Svært, svært lovende. Det visuelle ser nydelig ut, masse spenende nye detaljer, og så lenge historien holder samme nivå som forgjengeren kan jeg tilgi at den er noe kortere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper dette kommer på konsoll og med tiden! Lenke til kommentar
MemenTo Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 The Witcher 1 hadde fantastisk musikk, atmosfære, og ikke minst ekselente moralske valg. Vil også trekke fram en veldig bra slutt. Ser at toern skal sette enda mer fokus på valg, og at disse får konsekvenser. Jeg gleder meg i alle fall stort til dette spillet, det er vel bare The Old Republic som kommer høyere på lista. Lenke til kommentar
confusus Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 ahhh Gleder meg blir Episk hmmm bare teit jeg enda ikke har fått gjenomført the witcher 1.. er på chapter 2 bleh hehe Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 høres utrolig rått ut for ikke å snakke om at det ser fantastisk ut, skal få kjøpt 1eren og spillt gjennom den snart Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Enern var veldig bra, satser på at toern bare blir bedre. Historien var bra, og valgene var faktisk gjennomtenkte og interessante, i motsetning til Dragon Age, der alt i bunn og grunn var svart/hvitt, selv om utviklerne nektet for det. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Elsker eneren, det her kommer til å bli nok en bra opplevelse Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 bra artikkel, lurer på hvordan dette spillet kommer til å yte på maskinen min Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Fikk The Witcher: Enhanced Edition i posten fra Gamezone i dag. Så nå er det bare å glede seg til 2'rn Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ein av spillen jeg venter på 2011! Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Spillet mitt ble bugget når jeg var et stykke ute i kapittel 5 rett før jeg skulle drepe/kurere "prinsessen" på nytt så jeg fikk ikke med meg slutten Har lest gjennom plotet jeg gikk glipp av, men det er ikke like givende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå