Gå til innhold

BC2 Destruction 2.0

Anbefalte innlegg

Hei!

Jobber for tida med Demolition man-achievementen, og har etter kvart 9 av dei 20 påkrevde hustak i hodet-killsa. Metoden min er å svime rundt i White pass på conquest mode med hagle og c4, og sprenge godt traffikerte hus, spesielt dei to ved flagg B.

Eg er jo ingen ninja, så det blir mange dødsfall. Det kan gå fleire omganger mellom kvar suksess, og den eine gangen eg fekk to med eitt hus sto jubelen i taket. Likeså sit bannskapen laust når folk er frekke nok til å hoppe ut frå andre etasje akkurat når huset rasar saman... :)

Det eg lurer på er om nokon har betre metodar for å få 2.0 kills?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill heller White Pass i Squad Deathmatch. Den banen passer bedre, i tillegg til at du har flere fiender. Vær heller Recon og bruk motion spotter mine. Da er det lettere å vite når du skal sprenge. Bruk det andre verdenskrigvåpenet, eller G3 om du er i så høy rank, eventuelt et annet våpen du foretrekker.

Lenke til kommentar

Hm, har vurdert å bruke recon i staden for assault, får teste det. Når eg tenker meg om, så ser det ut som om motion sensor er meir nyttig enn påfyll av c4. Lever jo sjelden lenge nok til å ta ned to hus på ett liv uansett...

Når det gjelder våpen har eg berre brukt dei eg mangler stjerne i, og bytta etter kvart. G3 om en rank :)

Lenke til kommentar

jeg fikk mest når jeg spilte som attacker på arica harbor og port valdez (begge rush). prøv å få tak i heavy tank og ødelegg noen hus fra avstand. skal du rasere de husa med flere etasjer bør du begynne med å ta ut veggene nederst først, slik at det er litt vanskeligere for dem å hoppe ut når det raser

Lenke til kommentar

Er no på 18 destruction 2.0 kills. Låste opp G3 i dag og har gullstjerne allereie, det var gønnen sin ja. :)

Har prøvd squad DM, men synes fortsatt conquest fungerer best. Recon eller assault var det ikkje så stor forskjell på, egentlig. Det kjem vel mest an på personlege preferansar.

Ny rekord i antall kills på ett ras, forresten. 5! Litt synd at to var teamkills, men pytt.

Savvi: Det er et veldig godt råd å ta ut den nederste etasjen først, sidan det er kun den som må fjernast for at huset skal rase sammen. Skyter du ut veggen i andre etasje først, så er jo det veldig lett for folk å hoppe ut når dei høyrer at huset raser...

Lenke til kommentar

du kan også få demolition kills på folk som står rett utenfor huset, om du ikke var klar over det allerede. jeg ser ofte folk som sitter inntil veggene utenfor, spesielt rundt de bygningene som har m-com stations innvendig på rush, eller andre objectives osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...