hamstergangster Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, jeg har lenge lengta etter å få et nytt skjermkort inn i udyret mitt, og jeg tror dagen har kommet. Har funnet ut at 5770 er et godt valg, men lurer på hvilke version. Her er et bra tilbud:http://www.dustinhome.no/pd_5010384194.aspx Hvis dere har andre gode forslag, eller formeninger om hvilken versjon som er best så er det bare til å komme med dem! Lenke til kommentar
Albena Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 FX RADEON HD5770 XT 1GB GDDR5 PCI-E 2DVI/HDMI/DP er en stor en. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 XFX gir deg 2 ganger livstids garanti, Sapphire har Vapor-X vifter og lurer på om EVGA har best overklokkingsmuligheter Lenke til kommentar
hamstergangster Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Xfx har så vidt jeg har forstått ingen garanti i europa, samtidig som de blir ødelagt raskere, sett fra statestikken. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det har ikke jeg hørt, men det er fullt mulig du har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå