Dudeliduu Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) To av de beste nesten ukjente spillene jeg vet om på billigsalg (steam)Warlock: Master of the Arcane - Kan kalle det fantasyversjonen av Civ 5. Faktisk liker jeg det bedre enn Civ 5, men må spille på høyeste vanskelighetsgrad. Alle DLC's inkludert for 12.50 €Divinity II - RPG 100+ h gameplay. Bra story & kampsystem; kan også gjøre seg om til en drage når som helst. "Dragonborn" kan ta seg en bolle6.79 € Endret 29. november 2013 av Dudeliduu Lenke til kommentar
oevk Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Lefdal selger, enn så lenge, Mass Effect 3 til PC for 19 kr. Ikke nettsalg, kun i butikker, så sjekk lagerstatus på nærmeste butikk. Vis nettsiden som viser kr 19 i kassen og du betaler det istedenfor 399/349 som det står på Spillet er riktignok fra 2012, men er nesten så billig at jeg lurer på om de har rotet det til med prisingen på nettsidene sine. Endret 14. desember 2013 av oevk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Gog.com har en fantastisk 24-timers deal. $21,10 for hele denne pakken: BALDUR'S GATE: THE ORIGINAL SAGA BALDUR'S GATE 2 COMPLETE ICEWIND DALE COMPLETE ICEWIND DALE 2 COMPLETE PLANESCAPE: TORMENT NEVERWINTER NIGHTS: DIAMOND EDITION NEVERWINTER NIGHTS 2: COMPLETE TEMPLE OF ELEMENTAL EVIL, THE DUNGEONS & DRAGONS: DRAGONSHARD FORGOTTEN REALMS: DEMON STONE http://www.gog.com/promo/dungeons_and_dragons_desire_80_off_winter_promo_2013 Endret 15. desember 2013 av melvin1907 2 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 179,- for AC 4 Black flag på Cdon.no frem til midnatt. Se julekalenderen på siden Lenke til kommentar
Dhonjou Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) www.g2play.netGode tilbud på relativt nye spill, blant annet COD:Ghost og BF4. Kan anbefale G2Play da jeg har handlet mye fra dem og fått kodene maks fem minutter etter kjøp. edit: Sjekk også ut www.humblebundle.com. Goodies både fra bundle, weekly og store. Endret 20. desember 2013 av Dhonjou Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 www.g2play.net Gode tilbud på relativt nye spill, blant annet COD:Ghost og BF4. Kan anbefale G2Play da jeg har handlet mye fra dem og fått kodene maks fem minutter etter kjøp. edit: Sjekk også ut www.humblebundle.com. Goodies både fra bundle, weekly og store. Bare vær klar over at du risikerer at spillene forsvinner fra kontoen din hvis Steam finner ut at de er handlet fra g2play. Dette fordi Steam ikke anerkjenner g2play som en reseller av keys, slik GMG, Amazon og flere andre steder er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Bare vær klar over at du risikerer at spillene forsvinner fra kontoen din hvis Steam finner ut at de er handlet fra g2play. Dette fordi Steam ikke anerkjenner g2play som en reseller av keys, slik GMG, Amazon og flere andre steder er. Har dette noengang skjedd? Om det skjer her i norge, er det lovlig? Kan steam med loven i hånd diktere hvem du kjøper keys av? AtW Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Akkurat det juridiske rundt dette har jeg ikke oversikt over, men det har visstnok skjedd ifølge brukere som har fått spill fjernet fra kontoene sine etter å ha handlet fra slike sider. Selv har jeg aldri opplevd det, men så kjøper jeg kun spillene mine fra Steam-godkjente steder. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har hørt at det er kun hvis nøkkelen du kjøpte er registrert med et tyveri. At de muligens fjerner spillet, noe jeg tror er ganske usannsynlig, ser jeg på som ikke noe skummelt. Er verdt det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hvis nøkkelen blir registrert som stjålet kan Steam fjerne den fra kontoen din, men de vil ikke stenge kontoen. I følge Steam på post fra en bruker på dette forumet et sted jeg har lest. For ikke å bli for vag.. Tror man er rimelig trygg mtp Steam. Den største risikoen er nok svindel fra selger av nøkler, men med sunn fornuft, litt googling for tilbakemeldinger osv så er dette å betrakte som lav risiko. Jeg kjøper kun fra Steam, GMG, Amazon.com (med adresse på en McDonalds et sted) osv fordi jeg også mener det er et såpass grått marked med keysellers. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Witcher 1 til 1.99 Euro på steam! Witcher 2 til 4.99 For de som liker rpg og ikke prøvd disse enda, tidenes mulighet nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Bare vær klar over at du risikerer at spillene forsvinner fra kontoen din hvis Steam finner ut at de er handlet fra g2play. Dette fordi Steam ikke anerkjenner g2play som en reseller av keys, slik GMG, Amazon og flere andre steder er. De forsvinner, men kontoen din blir ikke belastet. Du er ikke ansvarlig for å ha kjøpt stjålet koder. Det stemmer ikke at STEAM fjerner dem fra kontoen din grunnet å ha kjøpt dem hos G2PLAY: Hello XXXXXXXX, Thank you for contacting Steam support. Your account will not be affected by using these CD Keys. If it is determined that the keys were obtained in a fraudulent manner by that website they may be removed from your account, but no other restrictions applied. Unfortunately, we are unable to assist you with any billing related issues in systems outside of Steam. If you have any further questions, please let us know - we will be happy to assist you. Endret 23. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Spaceworld selger Battlefield 4 med China Rising for 199kr. http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=0&prodid=54937 169 stk igjen på lager i skrivende stund. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Er nok en bug i systemet så de retter det nok snart opp, men Thief kan forhåndsbestilles for 34 kroner på coolshop nå. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/79340-thief 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Er nok en bug i systemet så de retter det nok snart opp, men Thief kan forhåndsbestilles for 34 kroner på coolshop nå. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/79340-thief Takker så mye, satt litt på gjerdet på det spillet, men nå ble det kjøpt ^-^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Er nok en bug i systemet så de retter det nok snart opp, men Thief kan forhåndsbestilles for 34 kroner på coolshop nå. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/79340-thief 34 KR? Blir kjøpt. Dersom det viser seg at det ikke er til 34 kr er det bare å annullere kjøpet (har sendt en Epost til dem som driver siden, så får vi se hva de svarer med). https://www.coolshop.com/no/care/avbestilling/hvordan-kan-jeg-annullere-min-ordre/ Endret 3. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Haha, must å kjøpe det da Ser at det koster 280kr ca for å kjøpe det digitalt faktisk..heh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Haha, must å kjøpe det da Ser at det koster 280kr ca for å kjøpe det digitalt faktisk..heh Kan være dette faktisk er feil priset, og dersom det er tilfellet så vil det mest sannsynlig bli justert slik at en må betale den opprinnelige pris, men dersom det stemmer, da skal ikke jeg annullere, er du gal? Synes det var litt pussig at det er til 280kr for digital versjonen ja (hva pokker er det jeg skriver?). Luer dog på om en får en STEAM kode en må skrive inn i STEAM når en kjøper den i disk form. Endret 3. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Nei, de kan derimot annullere kjøpet, men de fleste gjør ikke det da de vet at de kan tape kunder og dermed penger på lang sikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Nei, de kan derimot annullere kjøpet, men de fleste gjør ikke det da de vet at de kan tape kunder og dermed penger på lang sikt. Jojo. Husker det var en gang på en annen forretning hvor dem solgte noen skjermer for en veldig liten pris, da fikk jo ikke kundene det til den prisen, men ordinær pris. Selv kjøpte jeg to skjermer fra Expert som var for 1300 kr, og jeg fikk dem for 1000 pr stk, noe jeg er sikker på var feil prising da det ikke var merket med rabatt eller salg. Men vi kan jo håpe at vi som har bestilt beholder det til 34 kr, det hadde vært kult det. Nå har jeg ikke betalt med kort, men med faktura, så dersom dem forandrer får dem ikke et rødt øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå