V. Haugen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 iPhone 4G lanseres på Apples utviklerkonferanse 7. juni ? trolig av sjefen sjøl, Steve Jobs. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 To spørsmål: Vil 4G komme med FM radio? Når slippes OS4 på norsk? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 når lanseres iphone 4G? trenger å vite det i forbindelse med ferier osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vi vet ikke engang om den vil bli lansert, så det å svare helt sikkert går nok ikke. Det man derimot tror og som hele artikkelen og emnet handler om er at det kanskje skjer om to uker. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Den må først bli sluppet ut på markedet i USA (i Juni-Juli ca), så Europa og Norge og resten av verden etter det. Lurer på om den støtter LTE siden den heter 4G? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Den må først bli sluppet ut på markedet i USA (i Juni-Juli ca), så Europa og Norge og resten av verden etter det. Lurer på om den støtter LTE siden den heter 4G? iPhone 4G støtter ganske sikkert ikke LTE. Det litt misvisende kallenavnet skyldes at dette er "4. generasjons" iPhone. For en stund tilbake gikk det rykter om at den skulle få LTE-støtte, men det viste seg å være heller tvilsomt. Det er derimot veldig sannsynlig at Apple ender på et annet tilnavn til nye iPhone, nettopp for å unngå misforståelser. Ifølge GSMarena.com er "iPhone HD" et mulig navn, ellers har vi også hørt "iPhone Mammoth"... Svaret får vi høyst sannsynlig førstkommende mandag. Mobilen.no dekker den ventede iPhone-lanseringen fra. kl 19.00. B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg kan virkelig ikke se for meg at Apple kaller telefonen sin Mammoth i butikkene. De har jo en svært steril navnegivning på alle sine andre produkter. Jeg vil nok tro at det bare er et av kodeordene de har brukt for den. iPhone HD derimot er jo kort, presist og egentlig ganske pent estetisk sett, så det kan jeg se for meg at de kan kalle den. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 iPhone 4G er en tøff mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg