Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den må først bli sluppet ut på markedet i USA (i Juni-Juli ca), så Europa og Norge og resten av verden etter det. Lurer på om den støtter LTE siden den heter 4G?

 

iPhone 4G støtter ganske sikkert ikke LTE. Det litt misvisende kallenavnet skyldes at dette er "4. generasjons" iPhone. For en stund tilbake gikk det rykter om at den skulle få LTE-støtte, men det viste seg å være heller tvilsomt.

 

Det er derimot veldig sannsynlig at Apple ender på et annet tilnavn til nye iPhone, nettopp for å unngå misforståelser. Ifølge GSMarena.com er "iPhone HD" et mulig navn, ellers har vi også hørt "iPhone Mammoth"...

 

Svaret får vi høyst sannsynlig førstkommende mandag. Mobilen.no dekker den ventede iPhone-lanseringen fra. kl 19.00. B)

Lenke til kommentar

Jeg kan virkelig ikke se for meg at Apple kaller telefonen sin Mammoth i butikkene. De har jo en svært steril navnegivning på alle sine andre produkter. Jeg vil nok tro at det bare er et av kodeordene de har brukt for den. iPhone HD derimot er jo kort, presist og egentlig ganske pent estetisk sett, så det kan jeg se for meg at de kan kalle den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...