Gå til innhold

Ikke kjøp ultraportabel nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal studere til høsten, kan det da lønne seg godt å vente til midten/slutten av Juli ? =)

Takk for den! Min Acer Aspire 3810TZ er fenomenal, men streiker dessverre i blant med svart skjerm og må inn til reparasjon. Dette skal visstnok være vanlig for akkurat denne modellen. Håper etter hvert at reperatørene ser hvor teit det blir, og bare gir pengene tilbake. Da vil jeg kjøpe den nye serien! =D

Lenke til kommentar

Har en PC med Intel SU7300, 4 GB RAM, 512 MB Nvidia kort. Største møkket jeg har vært borti. Denne "prosessoren" kaller noen for "ytelse" det hakker som fy, pc-en fryser noen ganger og den blir veldig varm. Fått blåskjerm 4 ganger siden etter kjøpet for ca 4 måneder sida. Jeg skal si noe til dem, det hjelper ikke å ha tokjerner og 3MB cache når frekvensen er 1,3 GHz. STORT TIPS: Gi F i når butikkfolka anbefaler en PC med en frekvens lavere en 2 GHz. Min gamle PC hadde T9300 (2,5 Ghz) og den hadde Vista men var 1000 ganger bedre enn denne sykt trege og dårlige jeg sitter med nå. Aldri mere prosessorer under 2 GHz!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...