Marte_InnleggNO Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 HTC Norge kjører hardt for å få ut den fullspekkede, men overraskende billige, mobilen i skogsbrannsesongen. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 mulig jeg er blind men hvor er denne faktaboksen til høyre ? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 mulig jeg er blind men hvor er denne faktaboksen til høyre ? Hei, faktaboksen har dessverre falt ut. Har nå byttet ut henvisningen til faktaboksen med en link til den. Du finner faktaboksen med spesifikasjoner for HTC Wildfire her. Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det er virkelig en pen telefon, og jeg synes absolutt HTC har gjort mye riktig her. I mange tilfeller ville mange som har kjøpt HTC Desire kunne angret seg når et nytt produkt kommer ut på denne måten, men ikke i dette tilfellet. Begge telefonene synes jeg har en ok pris, og det at spesifikasjonene på Wildfire er noe dårligere enn Desire's er det som gjør at jeg fremdeles synes at min Desire var et godt kjøp. Om spesifikasjonene på Wildfire hadde vært de samme som på Desire tror jeg muligens jeg hadde angret meg litt på kjøp av Desire. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Atle du har et poeng, men nå er jo Desire en mye raskere tlf på papiret! Dette er en tlf som ikke kan stappes full av programmer. (for at mobilen ikke skal bli for treg) jeg har HTC Legend og den er bak Desire på hastighet (men legend er har en god nok hastighet for de som kan vente 0.1 sek) så denne er vel for de som ikke bruker mobilen til de vanskeligste oppgavene men vil ha muligheten Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei, er det en fast dato som sier akkuratt når den kommer ut i butikkene ? Hilsen ivrig Wildfire Fan Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei, er det en fast dato som sier akkuratt når den kommer ut i butikkene ? Hilsen ivrig Wildfire Fan Jeg fikk en mail av HTC i dag og der stod følgende: "HTC har lansert Facebook-siden HTC Norge i forbindelse med vår nye smarttelefon som er rett rundt hjørnet, Wildfire!" www.facebook.com/htcno De opplyste for en stund siden at Wildfire skulle komme allerede i juni, så det kan ikke være snakk om mange dagene før den er i salg... Regner med at du får raskest beskjed ved å følge med på deres egne Facebook-sider. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 har tenkt på wildfire, men fann ut AT DESIRE ER BEDRE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg