Joachim_F Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Her er ny informasjon om den etterlengtede oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ser bra ut - og blir garantert kjøp fra meg. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 hmm på tide å kjøpe the witcher 1 og spille gjennom den må nesten få med meg hele historien vettu. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Blir nok bra dette. The Witcher er det eneste RPG-et jeg har spilt som har vært skikkelig "voksent". Dragon Age prøvde seg, men feilet etter min mening. Håper bare jeg har maskin til å kjøre dette ... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hadde likt at dette også kom til konsoll, savner et skikkelig rpg spill der slik. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 The Witcher var ett veldig bra spill, mange timer lagt inn der, fortsatt ikke ferdig dog. Dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Virker lovende. Hadde likt at dette også kom til konsoll, savner et skikkelig rpg spill der slik. Konsoll er en mulighet, ifølge denne videoen (tror jeg det var). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Gleder, gleder, gleder meg. Elsker The Witcher, det er faktisk ett av mine absolutte favorittspill gjennom tidene, og ser virkelig frem til The Witcher 2. Dette blir et garantert kjøp, om jeg så må ofre matbudsjettet mitt for å få råd. Venter i spenning på sniktitten Lasse. Endret 25. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Gleder meg Absolutt et av mine favoritt RPG til PC. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Virker lovende. Hadde likt at dette også kom til konsoll, savner et skikkelig rpg spill der slik. Konsoll er en mulighet, ifølge denne videoen (tror jeg det var). Nice... "We're currently working on the PC version, but the engine has a built-in flexibility and that means we can already be thinking about versions for other platforms" Bare å krysse fingrene da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå