mcgroven Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Norge får muligens besøk av selveste Nathan Drake. Les hele saken Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Norge får muligens besøk av selveste Nathan Drake. Les hele saken Oh wow, om dette er sant gleder jeg meg ekstremt. (Jeg håper det ikke er en tileggspakke, men et fullverdig spill) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Spennende! Håper vi kan få noen autentiske stemmer lik dem vi støtet på i Uncharted 2 hvis deler av spillet vil foregå i Norge. Norge er jo med i det nye Ghost Recon-spillet også, bare slik at det nevnes. Uncharted 2 hadde innmari mange kule øyeblikk og momenter og jeg skulle gjerne likt å oppleve dem på norsk, digital, jord. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg kan allerede lukte de nedfrossne zombievikingene. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Nathan Drake følger sporene til selveste Roald Amundsen ville nå jeg sagt. Dette kan jo bli innmari kult, eneste jeg reagerer på er alderen til denne tapte byen, 25 millioner år? Klar over at dette selvfølgelig er fikjson, men det var da veldig. Utelukker vel Atlantis ihvertfall, må vel nesten være utenomjordisk eller noe, mild skepsis... Med tanke på at lead graphics engineer eller hva det nå heter er norsk, så bør jo han kunne sørge for at vi ikke får 'X-files-norsk', han har jo også kanskje en finger med i spillet for at Amundsen er med i det hele tatt. Edit:Typooooos Endret 25. mai 2010 av Toxin Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Pass på Fredrikstad, her blir det kuler både i øst og vest. Lenke til kommentar
Yxeflens Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Blir vel helst "Lange flate ballær"-engelsk, angrep av spesialtrente rein på Finnmarksvidda og en intens flukt med Hurtigruta. Mangler vi vel bare Ari Behn som sidekick. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 eg håper så INDERLIG att dei holde seg til denna planen her! då blir detta eit MUST i gameing hylla mi som begynner å bli ganske full når eg tenke meg om... håper også det ikkje blir noko norsk skamfull englesk, då referere eg sjølsagt til vår fantastiske engelsk-prekande Petter Solberg! "I came over the hill in a big fart and dissapered like prikk in the sky!" Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Awesome. Håper han tar turen innom et par av 2012 herbergene vi har gjemt rundt omkring i fjellene våre. GP Didrik får vel stå får soundtracket når vi først er igang. Uansett, jeg gleder meg. UC1 og 2 var moro bortsett fra zombie/geitemenneske sakene de presterte å dytte inn. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 "I came over the hill in a big fart and dissapered like prikk in the sky!" Hahaha..."it's not only only" Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Bare de ikke latterliggjør oss nordmenn, så kan det jo bli spennende. Det er faktisk ikke alle som prater Petter Solberg engelsk. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Nathan Drake følger sporene til selveste Roald Amundsen ville nå jeg sagt. Dette kan jo bli innmari kult, eneste jeg reagerer på er alderen til denne tapte byen, 25 millioner år? Reagerte litt på dette eg også. For 25 millionar år sidan hadde ikkje ein gong mennesket utvikla seg frå sjimpansane. Og korleis i alle dager kunne vår kjære Amundsen vite at byen var nettopp så gammal? Men dette er uansett svært gledeleg nytt! Litt action i Fredrikstads gater hadde vore kult! Endret 25. mai 2010 av LMH Lenke til kommentar
tåa Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dersom dette stemmer, så håpar eg at Naughty Dog ikkje lèt sjansen gå frå seg til å ha med nordmenn som roper: "Det er en slags ting!" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg kan allerede lukte de nedfrossne zombievikingene. Hvis ikke har vi alltids zombienazister, og Drake har jo kjennskap til slike fra før. Veldig spennende idè, men jeg tviler på at det vil foregå noe i Norge. Som dere vet så var ikke Amundsen mest kjent for sine bedrifter i Fredrikstad. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 FFK er jo tilbake i tippeligaen før Drake rekker å komme seg ned til min kjære hjemby. Klart han vil se landets fineste stadion Synes jeg ser Nathan Drake farte over Fredrikstadbrua på motorsykkel og vind i håret. Nice B) Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Dette hørtes helt sinnsykt kult ut helt til dagen update: UPDATE - Nothing to see here, sadly. While the page is indeed the series' official meinVZ portal, we've been told the Amundsen references were just PR folks getting into character, and not part of any marketing campaign for a future Uncharted product. Shame! For a bunch of advertising types, it was a pretty good stab at an Uncharted plotline! http://kotaku.com/5546919/nathan-drake-back-in-the-snow-for-his-next-adventure-%5Bupdate%5D :\ Endret 26. mai 2010 av Kuma Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 "I came over the hill in a big fart and dissapered like prikk in the sky!" Hahaha..."it's not only only" "It's not the fart that kills you, it's the smell!" Har aldri likt skytingen i uncharted, syns den har vært generelt dårlig og generisk. Alt annet derimot har vært fantastisk, håper fokuset går mer vekk fra skytingen i nr 3. Spennende om de fletter inn en nordmann i spillets historie, håper bare de ikke bruker den tragiske norsk engelsken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå