mcgroven Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan nye salgsrekorder ryke denne sensommeren? Les hele saken Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen som veit om Amerikanske spill funker på norske Xboxer. har nemlig flyttet til USA, nr dette spillet kommer. Kan jeg da ta med meg xboxen eller må jeg ha ny der borte? Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen som veit om Amerikanske spill funker på norske Xboxer. har nemlig flyttet til USA, nr dette spillet kommer. Kan jeg da ta med meg xboxen eller må jeg ha ny der borte? Nope, 360 er ikke sone fri. Sonen er lagt inn på DVDstasjonen. Så hjelper ikke å bytte land inne på boksen heller. Må nok svi av pengene her i EU. Med mindre du bytter DVDstasjonen i boksen da. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Det er ganske mange spill på Xbox 360 som er sonefrie, men det blir ikke akkurat annonsert i forkant. Play-Asia har vel en god oversikt på akkurat det der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Liker at det kommer så tidlig. Får plotte det inn på kalenderen slik at jeg får unnet meg mer enn nok Halo før neste stortittel kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå