TE_Andersen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Et lite og søtt strategispill som mangler dybde. Les hele saken Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Woho, har gledet meg lenge til dette spillet, har lett lenge etter nyheter om legio nå. Etter å ha lest artikkelen ble jeg litt skuffet av blinken som virker som en veldig unødvendig "gimmick". Synes du dette spillet kan sammenlignes med sjakk Tor Steinar? Endret 25. mai 2010 av Predicted Lenke til kommentar
andreas g Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 jeg synes dette høres ut som en dårlig versjon av heroes of might and magic spillene Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 jeg synes dette høres ut som en dårlig versjon av heroes of might and magic spillene Jeg synes den uttalelsen høres veldig lite gjennomtenkt ut. At det er turbasert betyr ikke at det er en ripoff av HoMM!! Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ser heller ikke helt likheten mellom dette spillet som ser ut som et oppgulp av de gamle battlechess spillene, og heroes of might and magic. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kan man ikke like godt spille "Battlechess"(hadde det på Amiga på 90-tallet) Virker jo ikke så mye mere avansert en sjakk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå