Chilliking Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Heisann! Om det er andre monster jegere enn meg her på forumet så sleng inn en liten post med litt info om karakteren din (navn, kode, Hunter rank/HR, målsetninger OSV). For dere som ikke vet hva Monster Hunter er, så ta en titt på Monster Hunter Tri WIKI. Dere som ikke gidder å lese så mye kan ta en titt på gamer .no sin annmeldelse Hadde vært morro om alle MH inntreserte her på forumet tar seg tid til å disuktere litt og snakke om MH generelt ! Min MHT karakter: Navn: Riku. Kode: legger inn den senere i dag når jeg er online. HR: 15 eller 16 MÅL: Få tak i full Rathalos armour (til å starte med), og crafte alle de beste greatswordene! Hvis tråden har noen mangler, så si ifra : ) Endret 25. mai 2010 av Gautefald Lenke til kommentar
anma4 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg har Monster hunter tri. Men wiien min er på reperasjon nå, så får ikke spilt noe. Utrolig bra spill til å være på wii. Serlig internettdelen, med tanke på hvor dårlig mesteparten av andre wii-spill er der:P forresten bør du sjekke ut tendografen der er det flere som er interessert i Wii Endret 6. juni 2010 av Luigi Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kjøpte meg Monster hunter idag Skal få testet det senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå