Gå til innhold

En liten avstemning på åssen karakter folk vil gi diverse spilll

Modern Warefare 2  

68 stemmer

1. 1. Hvilken karakter vil du gi MW2?

2. 2. Hvilken karakter vil du gi MAG?

3. 3. Hvilken karakter vil du gi Uncharted 2?

Anbefalte innlegg

Grunnen til denne avstemningen er rett og slett at jeg ønsker å vite hvilken karakter folk gir disse spillene.

dere kan også begrunne hvorfor dere gir det dere gir til de forskjellige spillene ( for eksempel hva som er + eller - for spillene.

Endret av REDHAWK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Gav MW2 en 7'er, selv om jeg ikke har rørt det på en veldig lang stund. Det var veldig gøy den korte tiden det tok før jeg ble lei av det. MAG har jeg ikke fått prøvd enda. Uncharted 2 er jeg bare kommet halveis inn i, men jeg liker det jeg ser og gjør, så jeg gav det en 8'er!

Lenke til kommentar

Gav MW2 en 7'er, selv om jeg ikke har rørt det på en veldig lang stund. Det var veldig gøy den korte tiden det tok før jeg ble lei av det. MAG har jeg ikke fått prøvd enda. Uncharted 2 er jeg bare kommet halveis inn i, men jeg liker det jeg ser og gjør, så jeg gav det en 8'er!

oki ;)

Du burde skaffe deg MAG det syns jeg er bedre enn mw2. er verdt penga ^^

Lenke til kommentar

Ga bare tallkarakter til Uncharted 2, og det fikk en 7'er. Spillet høres god ut og det ser godt ut, men det spilles slettes ikke bra og historien er preget av at Drake er den eneste fyren med litt intelligens her på jorda og skytingen som er til tider bortimot horribel.

Lenke til kommentar

MW2 gav jeg en sjuer fordi jeg syntes spillet er okey men det som trekker ned for min del er att SP delen av dette er alt for kort. Det er grafikken og multiplayer aspektet som ellers redder dette spillet fra en total fiasko. Dog har jeg kun 360 versjonen av spillet men regner med att det er sammer produkt på ps3.

NAG fikk ingen karakter av meg da jeg ikke har spillet og har heller ingen planer om å skaffe meg dette.

Uncharted 2 fikk en sekser av meg og det eneste som er bra med spillet er den veldig gode grafikken men ellers ett spill som engasjerte meg svært lite til å fortsette med da syntes jeg enern er ett bedre spill enn toeren.

Lenke til kommentar

Litt uenig med AltF4 over her. Ga UC2 en 9-er fordi den samlede opplevelsen var fantastisk. Eneste minuset med det for min del var at gåteløsningen var litt i letteste laget.

La meg utdype: Mitt problem er ikke at historien er svak, for det syns jeg ikke den egentlig er. Det jeg reagerer på er at Nathan Drake er den eneste som skjønner at ting henger sammen, gjerne i rom hvor det står 4-5 i en gjeng av det skal være den store fienden. Det blir rett og slett for dumt når de vet at det de nettopp tok fra Drake er en nøkkel, for så å stå oppå et trekantet høl i bakken uten at de klarer å fatte og begripe hva det i all verden er de holder i hendene som har en slik trekantet spiss.

Videre syns jeg skytingen faller sammen av flere ting, for eksempel finner jeg det unaturlig at fiendene med hver håndgranat treffer din nøyaktige posisjon, og våpnene er også dårlig balanserte. Jeg reagerte også på at det var veldig lite variasjon av fiendene, og hvor mange hundre menn i grå dress med rødt hår jeg tok livet av vet jeg ikke, men tør tippe det var over to hundre av dem. Skytingen er også veldig "dummet ned" og blir litt vel banal. Ikke er den veldig omfangsrik heller, og når store deler av spillet blir å skyte seg frem blir det veldig repetativt.

Lenke til kommentar

Uncharted 2 lett en 10 pga den sinnsyke bra singelplayeren, og den beste grafikken man finner på konsollene og multiplayer som denger det meste. Har vel passert 10 dager ingame på UC2 og holder stand enda :)

Finnes ikke noen spill som kan komplette det jeg har opplevd/opplever enda!!

Et mesterverk uten tvil!

MW2 en 6 pga alle bugsene og ikke en imponerende story med anno 2007 grafikk klarte ikke å fenge meg i det hele tatt.. Spillet er kun bra i private kamper.

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Ga MW2 en 8'er faktisk. Synes singleplayeren og grafikken redder spillet fra å få en 6'er fra meg. Synes singleplayeren var fantastisk underholdende, men det som trekker ned er den ubalanserte multiplayeren som jeg hadde gledet meg så mye til. Holdningen til Activision forandrer til tider synspunktet mitt på karakteren også, i negativ forstad. Det at de melker spillserien til det ytterste ved å plassere CoD 4 maps i nye map packer takler jeg ikke. Uansett, fantastisk underholdning på singleplayeren som gjør at jeg gir såpass til karakter.

MAG har jeg ikke prøvd, så skal ikke uttale meg om noen karakter.

Uncharted 2 derimot, har jeg spilt igjennom og fy, for en opplevelse! Noe av det beste jeg har spilt noen gang, og for meg en klar favoritt i 2009. Ga det 10/10 på grunn av den forferdelig flotte singleplayeren som ga god atmosfære og nesten den beste opplevelsen jeg noen gang har hatt i et spill.

Lenke til kommentar

8er til MW2 da det er et solid stykke FPS spill, som tilfører noen cinematiske sekvenser og en helt ok spec ops modus.

7er til MAG av det jeg har testet. Synes det føltes halvferdig og er altfor stort, og skuffet litt med tanke på potensialet det hadde.

9er til Uncharted 2, da det ble som å spille en film, ikke på samme måte som Heavy Rain, Men på måten at stemmeskuespillet var det råeste jeg noen gang hadde hørt. Grafikken var elegant og velpolert med smakebit fra både kulde og varme. Vakkert! Spillet hadde en historiefortelling som dro meg med videre gjennom hele spillet. Dette og Heavy Rain er noen av de få spillene jeg har lyst til å spare, men ikke klarte fordi det var så innmari artig og gøy å spille. Jeg fikk virkelig en god følelse når vi møtte igjen Elena fra Uncharted, jeg hadde virkelig knyttet noen bånd til disse figurene.

Lenke til kommentar

Litt uenig med AltF4 over her. Ga UC2 en 9-er fordi den samlede opplevelsen var fantastisk. Eneste minuset med det for min del var at gåteløsningen var litt i letteste laget.

La meg utdype: Mitt problem er ikke at historien er svak, for det syns jeg ikke den egentlig er. Det jeg reagerer på er at Nathan Drake er den eneste som skjønner at ting henger sammen, gjerne i rom hvor det står 4-5 i en gjeng av det skal være den store fienden. Det blir rett og slett for dumt når de vet at det de nettopp tok fra Drake er en nøkkel, for så å stå oppå et trekantet høl i bakken uten at de klarer å fatte og begripe hva det i all verden er de holder i hendene som har en slik trekantet spiss.

Videre syns jeg skytingen faller sammen av flere ting, for eksempel finner jeg det unaturlig at fiendene med hver håndgranat treffer din nøyaktige posisjon, og våpnene er også dårlig balanserte. Jeg reagerte også på at det var veldig lite variasjon av fiendene, og hvor mange hundre menn i grå dress med rødt hår jeg tok livet av vet jeg ikke, men tør tippe det var over to hundre av dem. Skytingen er også veldig "dummet ned" og blir litt vel banal. Ikke er den veldig omfangsrik heller, og når store deler av spillet blir å skyte seg frem blir det veldig repetativt.

mange syns det samme som du sier. ikke hveit jeg hva som stemmer forjeg hakke prøvd det. men det blir nesten litt som tomb raider underworld. det blir for lett og fienden er for dumme. ;)

men hvordan syns du flerspiller modusen er da??

Lenke til kommentar

Ga MW2 en 8'er faktisk. Synes singleplayeren og grafikken redder spillet fra å få en 6'er fra meg. Synes singleplayeren var fantastisk underholdende, men det som trekker ned er den ubalanserte multiplayeren som jeg hadde gledet meg så mye til. Holdningen til Activision forandrer til tider synspunktet mitt på karakteren også, i negativ forstad. Det at de melker spillserien til det ytterste ved å plassere CoD 4 maps i nye map packer takler jeg ikke. Uansett, fantastisk underholdning på singleplayeren som gjør at jeg gir såpass til karakter.

MAG har jeg ikke prøvd, så skal ikke uttale meg om noen karakter.

Uncharted 2 derimot, har jeg spilt igjennom og fy, for en opplevelse! Noe av det beste jeg har spilt noen gang, og for meg en klar favoritt i 2009. Ga det 10/10 på grunn av den forferdelig flotte singleplayeren som ga god atmosfære og nesten den beste opplevelsen jeg noen gang har hatt i et spill.

men skal si dere en ting. til ps2 fins det et sill som er bedre når det gjelder singelplayer story modus, det spillet heter Metal gear solid 3.

jeg har ikke prøvd det siste ( har bare testa et demo)

demoet syns jeg var elendig men jeg veit jo ikke hvordan selve spillet er ennå da. ;)

men dere som syns singelplayer på mw2 og uncharted 2 er enten bra eller dårlig burde dere teste et eller annet spill av metal gear solid serien. selv det til playstation 1 er faktisk drit kult det også man skulle kanskje ikke tro det. men utvikleren hideo kojima kan sakene sine det er sikkert og visst ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

6 til MW2, da dette er det nest dårligste call of duty så langt, med en broken mp-del, men en helt grei sp-del.

ikke prøvd MAG, så ingen karakter der.

Uncharted 2 ga jeg 9. Ett flott eventyrspill med en god story, bra actionscener, meget troverdig skuespill og høy underholdningsverdi. Nest beste spillopplevelsen for meg i 2009, bare overgått av Batman; Arkham Asylum. (som forøvrig er ett av de bedre spillene jeg har prøvd noensinne, da jeg alltid har vært Batman fan :) )

Lenke til kommentar

MW2 = 3'er. God SP, men det MP er grisekjedelig. Holdt i en dag. :p

MAG = 8'er. Fantastisk MP - men de har en jobb å gjøre på noen småting. Har ikke prøvd etter siste patch, får kanskje dra det frem igjen i helga =)

UC2 = 9'er. Perfekt SP. "Kjedelig" MP. SP er så sterk at den overser MP litt.

Lenke til kommentar

MW2 = 3'er. God SP, men det MP er grisekjedelig. Holdt i en dag. tongue.gif

MAG = 8'er. Fantastisk MP - men de har en jobb å gjøre på noen småting. Har ikke prøvd etter siste patch, får kanskje dra det frem igjen i helga =)

UC2 = 9'er. Perfekt SP. "Kjedelig" MP. SP er så sterk at den overser MP litt.

du begrunner veldig bra ^^

og mag har blitt bedre etter siste patch ;)

Endret av REDHAWK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...