Gå til innhold

Har du erfaring med PDA - Trenger din input

Anbefalte innlegg

Jeg holder paa aa gjore en skole oppgave, saa jeg prover aa samle inn litt bruke rinformasjon fra brukere her paa forumet. Egentlig saa er jeg interresert i alt av informasjon (spessielt bruker erfaring med produktet), men jeg setter veldig pris om du kan komme med merke og modelnummer eventuelt prosessor hastighet og hvor mye ROM/RAM.

Hvis du har PDA av nyere dato saa er jo det et stort pluss da jeg skal bruke informasjonen til aa "kjope inn" PDA'er til en bedrift.

JEg kommer selv til aa gjore endel research paa google og internet, men det er ingenting som er bedre en brukerens erfaring med et produkt.

For min egen del saa har jeg sett litt paa Palm, Sony og Ipaq PDA'er.

Takker for all input

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Toshiba e750, som er veldig ny, og som er en av de mest egenskapsrike PDA'er på markedet.

Min har 64MB RAM, 32MB ROM, CFII slot, SD slot. Jeg har også utvidet den med expansion pack, slik at den har usb-host og vga-utgang. Dermed har jeg også koblet til en ekstern usb harddisk på 40GB, slik at jeg kan høre på hele MP3-samlingen min i bilen.

Dessuten har jeg kjøpt en CF GPS modul, slik at jeg også kan bruke den til GPS-navigering i bilen. Alt i alt en helt fantastisk kul ting.

Anbefales på det sterkeste. (Er litt dyrt, forresten, hvis du skal ha med alt det utstyret jeg nevnte)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale PDA'er som bruker PalmOS. Selve maskinene her helt fine, men det operativsystemet er noe av det mest idiotiske som finnes.

Det takler kun to filtyper: .prc og .pdb. Du kan ikke en gang sende en .txt eller .jpg fil til den! Utrolig irriterende.

Jeg ville satset på Pocket PC, siden den er kompatibel med det meste som finnes på PC.

Har selv en Dell Axim 300mhz, og det er vel helt ikke særlig tvil om at det er den PDA'en på markedet i norge du får mest for pengene. Men den egner seg kanskje ikke for bedrift, siden den har verken bluetooth eller wlan innebygget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...