Gå til innhold

Er MAG bedre enn mw2??

Hva er best av MAG og MW2??  

16 stemmer

1. 1. Hvilket spill er best av MAG og MW2?

• MAG er bedre enn MW2
    • MW2 er bedre enn MAG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja samme sier jeg. MAG har kanskje et litt komplisert oppsett på diverse timg men det må man jo regne med når spillet er av dimensjoner av MAG ^^.

her har du et mye mere realistisk skytespill både i bevegelse og oppførsel og skadenivå.

ikke noen dumme perker osv bare din beskyttelse, dine skills og ditt våpen.

samtidig kan man ha flere attachements på samme våpen og man kan også bruke kjøretøy og ikke minst heale folk.

PÅ MAG er det en slags last stand også mendu kan ikke bruke våpen, det eneste er at blodnivået ditt synker og du spreller på bakken enten til du får en medic til å heale deg eller til du dør.

Lenke til kommentar

MAG er bedre DØNN!!!

store fine kart masse folk,god mic muligheter osv,,fikk det i dag ,gamet betaen og elsket det,takk gamestop eller eb games for billig pris,ENJOY PEEPS

MAG er bedre DØNN!!!

store fine kart masse folk,god mic muligheter osv,,fikk det i dag ,gamet betaen og elsket det,takk gamestop eller eb games for billig pris,ENJOY PEEPS

ja battlefield mere folk ,men omgivelsene kan ikke ødelegges,,bra squad greier,ANBEFALES

Lenke til kommentar

ja eg har da bare mw2 på pc eg då så kan ikke egentlig uttale meg.

men har funnet ut at eg trenger et online fps til ps3-en min så da er spørsmålet enkelt: MAG, Call of Duty: Modern Warfare 2 eller Battlefield: Bad company 2? :p

Lenke til kommentar

Har ikke MAG så kan ikke uttale meg noe særlig. Svarte allikevel MW2 utifra hva jeg syntes om betaen og gameplay av spillet. Betaen fanget ikke meg, jeg syntes det rett og slett ble kjedelig. Det samme gjelder med spillet hvor jeg ikke har sett store forandringer i det visuelle. Opplevelsen kan ha blitt forandret så jeg skal ikke uttale meg om den. Uansett, jeg spiller for å ha det morro og der tror jeg MW2 kommer i forkjøpet på MAG.

Lenke til kommentar

Bettlefield med flere spillere da altså.

blir litt som battlefield bare enda bedre for her kan du til og med bli lagleder, troppleder og Kommanderende offiser som har ansvaret for tropplederen og laglederen. og du skal styre laget ditt taktisk osv..og det er flere muligheter i spillet. ikke nødvendihvis når det gjelder kjøretøy og slikt men det er mange andre muligheter.

Endret av REDHAWK
Lenke til kommentar

ja eg har da bare mw2 på pc eg då så kan ikke egentlig uttale meg.

men har funnet ut at eg trenger et online fps til ps3-en min så da er spørsmålet enkelt: MAG, Call of Duty: Modern Warfare 2 eller Battlefield: Bad company 2? tongue.gif

siden spørsmålet er enkelt er også svaret enkelt ;) kjøp mag du drop mw2 for det er nesten det samme som på pc om det ikke er det samme da ;)

eller så kan du også kjøpe socom confrontation ;)

ikke kjøp mw2 har du det på pc så veit du hvordan det er på ps3 også ;)

Lenke til kommentar
siden spørsmålet er enkelt er også svaret enkelt ;) kjøp mag du drop mw2 for det er nesten det samme som på pc om det ikke er det samme da ;)

eller så kan du også kjøpe socom confrontation ;)

ikke kjøp mw2 har du det på pc så veit du hvordan det er på ps3 også ;)

Noe som mange ser på som en fordel på PC-spill er dedicated servers. Det er det ikke på MW2. Det er også en hel haug med hackere og cheatere på PC som det i motsetning ikke er på PS3. Vil si at PS3 opplevelsen kan bli litt annerledes. Du er uansett ikke kvitt probleme som Commando, overpowered explosives osv. hvis du er nazi på slikt.

Lenke til kommentar

VI trenger Norske MAG spillere.DØNN

jeg har MAG og mic

jeg har 2 brukere 1 for valor 1 for raven

brukeren for raven er cheltoy

brukeren for valor husker jeg ikke ennå men send meg en melding på cheltoy så kanjeg sikkert gi dere brukeren min til valor gruppa.

i raven spiller jeg som sniper og medic, jeg går alltid med en sniper som er lyddempet og med støtte bein og enten sterkt sikte eller det siktet som man kan zoome med jeg har også stødig sikte osv. har allt på topp i sniper gruppa og bruker claymore, kjøretøy mine, og medic sett.

ellerr hvis jeg kun skal vere mecic bruker jeg maskin gevær men beste armor og medic sett slik at jeg overlever lengre når jeg skal heale folk.

og jeg er også kvalifisert til leder rolle

Lenke til kommentar

kort sagt jeg er en heavy sniper som prioriterer hurtighet og presisjon jeg bommer ikke ofte og tar som regel hodeskud. siden jeg går med lyddemper så kommer jeg meg ofte uoppdaget over til fiendens side og tar den bakfra. jeg er nyttig til å dekke folk som skal utføre diverse oppdrag og samtidig ikke bli oppdaget selv.

Lenke til kommentar

tenkte eg skulle kjøpe MAG eg, siden eg har mw2 på pc og battlefield klarer eg meg vell uten for no.

men når eg spillte beta'en slet eg veldig med å finne spill å joine, er det forsatt et problem eller får man lett nok folk nå?

og er det mye bruk av mic for ville gjerne ha et spill kor eg faktisk fikk bruk for mic'en eg kjøpte :p

Lenke til kommentar

tenkte eg skulle kjøpe MAG eg, siden eg har mw2 på pc og battlefield klarer eg meg vell uten for no.

men når eg spillte beta'en slet eg veldig med å finne spill å joine, er det forsatt et problem eller får man lett nok folk nå?

og er det mye bruk av mic for ville gjerne ha et spill kor eg faktisk fikk bruk for mic'en eg kjøpte tongue.gif

det er ikke noe problem å finne servere. det er bare betaene som er lit dårlige. du kommer inn på server nesten med en gang kan gå op til et kvarter men da kan du bare skifte spilltype for eksempel til sabotasje eller noe. men om du skaffer spillet så burde du velge raven teamet og sende meg en melding min bruker er: cheltoy

og ja om du har mic så vil du få bruk for den. det er garantert.

Endret av REDHAWK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...