thomasheger Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 11. september er bare småtteri i forhold til dette. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 11. september er bare småtteri i forhold til dette. Les hele saken Moro å se at dem tenker på oss PC folk også. Halve moroa med å ha en bra PC er så klart å spille slike spill med syk grafikk Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det er all grunn til å glede seg til høsten i år også, ser det ut til. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Lurer på hva anbefalte specs blir. Tror de kommer til å være litt mer forsiktig med hva de krever denne gangen.. Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Håper dette blir vannskeligere enn de første. Jeg rundet både Crysis og Crysis Warhead på det vannskeligste første gang jeg spilte dem. Men jeg gleder meg virkelig! Elsker det nye UIet! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Vet ærlig talt ikke om jeg gidder å kjøpe meg ny PC KUN for dette spillet ... PC plattformen ser jo ikke akkurat lyst ut fremover.. Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hva snakker du om MrLG? PC som plattform vil aldri forsvinne. Ingen grunn til å se bort i fra PC bare fordi det er konsollene som har Media på seg PC har ingenting å være redd for PC vil alltid være primærplatform for RTS spill uansett... Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Dette på xbox 360? Kanskje jeg skaffer det da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Lurer på om jeg skal oppgradere PCen for dette. Sist update var når første Crysis kom, da med en maskin til 20000, men så har den faktisk holdt i noen år. Men det er egentlig ikke penger som er problemet, men heller PC som spillplattform. Jeg kan ikke si at i disse 2 (snart 3) årene jeg har hatt maskinen, at det har gått mange gode kvalitetspill. De eneste er Crysis spillene, resten er møkkports fra konsoll. Trur dette heller blir skaffet til konsoll, da fremtiden for PC som spillplattform ikke ser lys ut. Starcraft 2? Neppe! Da har jeg uansett min nylig kjøpte Macbook Pro med i7, om jeg skulle spille det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 lik en nydelig katastrofe, for å sitere Camarillo selv Antar dette skal være nylig? Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 lik en nydelig katastrofe, for å sitere Camarillo selv Antar dette skal være nylig? Det medfører ikke korrekthet. Camarillo brukte ordene "catastrophic beauty" - noe som jeg snart føler begynner å bli spillets tag-line, spesielt siden den visstnok brukes i hytt og vær av alle Cryteks ansatte. Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 PC vil alltid være primærplatform for RTS spill uansett... Supreme Commander 2 Nuff said OT: Håper PC'n min kan dra det, blir nok ikke ny PC kun for dette spillet. Lenke til kommentar
Hormii Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ingen andre enn meg som synes at ingressen var veldig upassende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det medfører ikke korrekthet. Camarillo brukte ordene "catastrophic beauty" Det gir mening ja! Syns bare det hørtes ut som han refererte til 11. med denne setningen (kombinert med ingressen). Ingen andre enn meg som synes at ingressen var veldig upassende? Livet på internett er generelt enklere om man ser bort fra sånne småting, spesielt å legge inn skjulte meninger! 11. september er jo en katastrofe i Manhattan, og såvidt jeg forstår er Crysis 2 basert på en katastrofe i Manhattan, men større. Lenke til kommentar
axim420 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Blir spennende hvordan spillet blir. Elsket de to første spillene, og håper derfor at de har tatt vare på valgmulighetene og forbedret historien. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan bli morsomt dette. Det blir nok ikke ny pc denne gang, men det er mulig det blir til xbox hvis jeg kjøper en etter sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå