Lexiboij Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hei, har en stund merket at noen av de emnene jeg er mest aktiv i ikke kommer opp på mine innlegg. Har som eksempel Just Cause 2 Red Dead Redemption og Borderlandstråden. Et annet problem er at de ikke forsvinner - Fikk en tilbakemelding om anmeldelsen min, men notisen forsvinner aldri. Endret 22. mai 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er vel fortsatt i betafasen, så helt perfekt er det nok ikke enda. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Konsollkaféen kommer ikke frem hos meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hos meg er det flere tråder som ikke vises, pluss at det ikke kommer opp ikoner som viser nye poster ol. Dette er Gamer-skinnet, vet at det virker i andre skin's. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Samme problem her, at ikke alle tråder jeg poster i dukker opp under "Mine Innlegg" Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei. Som jeg skrev i en annen tråd er dette noe vi er klar over. Vi har enda ikke funnet ut av hva som forårsaker dette. Sannsynligvis vil vi gå tilbake til den gamle versjonen til vi har funnet ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg