Waxxxxx Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hallo! Noen Som Vet om et strategi spill med bra grafikk? Ikke age of empires eller empire earth Bare å skrive de ned her ;D Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har du tid til å vente litt så kommer jo Starcraft 2 snart, betaen har god grafikk. Multiplayer delen som man får testet i betaen er kjempebra. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Som sagt SC2, hvis du ikke klarer å vente kan du jo sjekke ut World in Conflict, Company of Heroes, eller Dawn of war 2. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Dawn of War ser meget pent ut, jeg syns også Napoleon Total War ser pent ut (dog ikke så pent som SC2, company of heroes eller Dawn of War 2, men det er pga antall soldater som er med i slagene). Lenke til kommentar
Waxxxxx Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Hallo! Er det noen som vet om et strategispill som er likt empire earth og age of empires? Så Dårlig grafikk på de -.- Bare skriv de ned under her ;D ' Takk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Smeltet sammen to nesten identiske tråder. Lenke til kommentar
The_Voice1 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Synes Rome Total War til tider kan ha veldig bra grafikk, hvis man kjører alt på maks. Utrolig bra spill også. Andre spill: Command and Conquer 3 Order of War Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Supreme Commander 2 er vel det RTS-spillet jeg har hørt mest om grafikkmessig. Ikke det at jeg er en aktiv RTS-spiller, men er i Starcraft 2 betaen og grafikken imponerer meg ikke. Men gameplay-messig er det bra og grafikken er ikke en negativ faktor. Supre Commander 2: Starcraft 2: (beta) Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Anno 1404 er min personlige favoritt av RTS det siste året eller så. Ser snasent nok ut, spør du meg. Vær dog advart at det ikke er et klassisk "bygg base - angrip fiendtlig base - vinn" RTS. Det satser dypt på handel, utvikling, og transport. Mye micro-managing til tider, men også veldig, veldig tilfredsstillende når du har ditt eget lille imperium som går på skinner Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hallo! Er det noen som vet om et strategispill som er likt empire earth og age of empires? Så Dårlig grafikk på de -.- Bare skriv de ned under her ;D ' Takk! ... Og hva har grafikken med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 spørs litt hvilken stil du liker, men hvis du liker builders bedre enn action så kom jo settlers 7 nylig. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sier bare Rise of Nation! Pen grafikk kan det ikke akkurat pårope seg... ikke en gang når det var nytt... Det er en stund siden. Ikke det at ikke gamle spill kan være artig, for all del. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er bra grafikk synes nå jeg, uansett er bra spill trengeri kke å ha sykt grafikk for å bli bra. Bra spill med litt dårlig grafikk gjør at grikken blir bra synes nå jeg. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Company of heroes MP delen er veldig god og World in conflict (SP delen er min personlige favoritt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå