lu2saa08 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har en kjempegod pc som driver crysis på high å gta 4 osv, men på The sims 3 er går det ikke smooth:S Vet det er mangen som har samme problem, men lurer på om det er noen "fasit" på hvordan jeg kan få det til å gå bedre? om jeg har på LOW settings er det like tregt(smålagger). gidder ikke skrive specs. drar jo tross alt CRYSIS å GTA4 på HIGH! Noen som gidder å google eller finne en "fix" som gjør det raskere? Har så tregt internett her så jeg får nesten ikke googlet selv:S derfor går jeg til "proffene" Lenke til kommentar
The_Voice1 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har en kjempegod pc som driver crysis på high å gta 4 osv, men på The sims 3 er går det ikke smooth:S Vet det er mangen som har samme problem, men lurer på om det er noen "fasit" på hvordan jeg kan få det til å gå bedre? om jeg har på LOW settings er det like tregt(smålagger). gidder ikke skrive specs. drar jo tross alt CRYSIS å GTA4 på HIGH! Noen som gidder å google eller finne en "fix" som gjør det raskere? Har så tregt internett her så jeg får nesten ikke googlet selv:S derfor går jeg til "proffene" Ser ut som det er ganske mange andre som har det samme problemet. Du kan prøve å gå ut av EA Download Manager mens spillet er i gang, er noen som har hatt suksess med det. Men leser at de aller fleste fikk problemer etter siste patch. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Specs er alt, selvom du kjører Crysis og gta fullt, er det greit å vite operativsystem, skjermkort og bit-versjon. Prøv å oppdaterere drivere/patche sims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå