Amored Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes ikke Ultima coveret fortjener stempelet "verste spillcover". Tittelen "The Black Gate" reflekteres i coveret. Synes det er et godt gjennomført cover. Enig med deg. Synes coveret er ganske tøft. Men nå liker jeg den typen covere også da Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Det eneste som egentlig plager meg med ME2 coveret er hu dama som ser ut som hun er tatt rett fra en shampo-reklame. (Har bare spilt ME1 foreløpig, men synes liksom ikke hun passer helt inn, særlig hvis hun er en squad mate) Men siden hun sikkert ser sånn ut i spillet også, er det vel egentlig ikke "coveret sin feil".. Endret 31. mai 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vell jeg har søkt litt og det er helt utrolig hvor teit det kan bli. Fant en hel masse bilder her også. Woot! Er det Poirot som er i bakgrunnen der? Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Min nye favoritt! Hva i huleste!? Det coveret jeg har fått størst latteranfall av, ever! Støttes! Jeg sto på Spaceworld og lo høyt da jeg så det coveret der i hylla Lenke til kommentar
MANGNUSLOL Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Min nye favoritt! Hva i huleste!? Det coveret jeg har fått størst latteranfall av, ever! Støttes! Jeg sto på Spaceworld og lo høyt da jeg så det coveret der i hylla Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ikke noe tvil om hvem inspirasjonen til karakteren over er tatt fra Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Vakkert Hva er det egentlig som foregår her? Endret 2. juni 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Husker AVGN spilte dette. Satan for noe møkk. Det første jeg tenkte på når jeg så tråden, tviler på at mange hadde hørt om denne katastrofen hadde det ikke vært for avgn. ja,haha,det var det jeg tenkte på når jeg det også.Så AVGN review av dette,jeg holdt på å knekke sammen av latter med kommentarene til James.det er definitivt en av de værste covrene som er. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Litt merkelig at ingen har nevnt tidenes VERSTE spillcover i en tråd med tittelen "Tidenes VERSTE spillcover" enda, så jeg får gjøre det jeg... Endret 9. august 2010 av GZ Hauk Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Min nye favoritt! Kom for å poste denne. Lettet over å se at noen andre tok tak i det først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg synes egentlig at coveret til super duper sumos var helt fantastisk bra, skjønner ikke hva dette gjør i denne tråden. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kanskje det blir bedre hvis man kjenner sporten. For meg ser det ut som en homoerotisk lek mellom 3 gigantiske fleskeberg. Asses on ass. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Litt merkelig at ingen har nevnt tidenes VERSTE spillcover i en tråd med tittelen "Tidenes VERSTE spillcover" enda, så jeg får gjøre det jeg... Sorry, kunne ikke dy meg... =P Lenke til kommentar
dundasen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Samme som trylle`S cover 3 poser opp! E L E N D I G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå