brogamer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Min nye favoritt! Hva i huleste!? Det coveret jeg har fått størst latteranfall av, ever! Da vill du garantert like denne linken: http://www.somethingawful.com/d/photoshop-phriday/mystery-druids.php Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Husker AVGN spilte dette. Satan for noe møkk. Det første jeg tenkte på når jeg så tråden, tviler på at mange hadde hørt om denne katastrofen hadde det ikke vært for avgn. Lenke til kommentar
Freros_InnleggNO Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Min nye favoritt! Hva i huleste!? Det coveret jeg har fått størst latteranfall av, ever! Da vill du garantert like denne linken: http://www.somethingawful.com/d/photoshop-phriday/mystery-druids.php Der jeg hadde den fra! Hvem bedre å ha på et spillcover enn Fabio? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Passe random komposisjon.. Endret 28. mai 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Dette er nok det verste jeg kommer på akkurat nå! Rart å tenke på at et så kjent og kjært spill som Megaman har et cover som ser ut som det ble tegnet av en halv-flink tolvåring med fargeblyanter.. Endret 28. mai 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det første jeg tenkte på når jeg så tråden, tviler på at mange hadde hørt om denne katastrofen hadde det ikke vært for avgn. Jøye meg... Hvis det finnes et helvete for gamere, så må det være å måtte spille et slikt "spill" til evig tid. http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/52921 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Øyh, california games coveret er da slettes ikke dårlig. FY!. Legendarisk klassiker på alle måter er hva det er. Dessuten er ikke de bibelspill-coverne av det verste slaget artistisk sett da.. selv om jeg ikke akkurat vil karakterisere meg selv som religiøs av noe slag haha. Det festlige spillet Aaargh! har forresten et relativt kjipt cover lol. Men skal jeg være helt ærlig så tar nok denne som ble postet tidligere diverse kaker; Endret 29. mai 2010 av Phydeos Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Lurer på om han fyren med det blå håret har noe med selve spillet å gjøre. Hvis ikke blir det jo enda merkeligere.. Dette coveret må jo ha tatt nesten 20 sekunder å lage: Endret 29. mai 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hahaha xD Ok den der likte jeg Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vet ikke helt hva jeg skal si om dette coveret .. Det står ihvertfall ikke i stil til spillet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du tuller vel? Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Skjønner ikke helt hva som er så ille med Mass Effect 2 coveret, at det ikke står i stil er jo en ting men den er jo ikke stygg? Virkelig? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er faktisk til dels utskjelt, men langt fra tidenes verste. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det var kult å klage på ME2 sitt cover for et halvt år siden, du er for sent ute til festen min gode mann Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hehe, noen av covrene posta her er vel litt eldre enn ett halvt år? Men uansett, visste ikke at det coveret var omdiskutert. Ikke det at det er direkte stygt, men det virker bare så "happy" tegneserie-aktig eller hva man skal kalle det. Passer utrolig dårlig med den mørke atmosfæren som er i spillet synest jeg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Synes da Shepard ser riktig sur ut jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå