VEH_InnleggNO Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Paramount gir seg ikke. Les hele saken Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Arkade, arkade, arkade, arkade.... Hvorfor? Hvorfor skal alt være hjernedød hastighet og liten tenking? Oh, hvor jeg savner Janes Combat Simulations. Up yours EA!!! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 haha, husker godt frustrasjon fra angry nintendo nerd hvor han endelig klarte å fly på ferga når han brukte "power glove" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 amir90: Jævla bra det ansiktsuttrykket hans når han klarer det Kjenner at jeg gleder meg litt til å prøve dette. Jeg tviler på det, men om de får skuespillerne til å bidra, så hadde det vært ekstra awesome. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Arkade, arkade, arkade, arkade.... Hvorfor? Hvorfor skal alt være hjernedød hastighet og liten tenking? Oh, hvor jeg savner Janes Combat Simulations. Up yours EA!!! What he said. De beste minnene jeg har fra simulator er fra Jane's AH64-D Longbow (for ikke å glemme Jane's ATF). Why EA, whhhhhyyy?! Lenke til kommentar
RedHammer750 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Arkade, arkade, arkade, arkade.... Hvorfor? Hvorfor skal alt være hjernedød hastighet og liten tenking? Oh, hvor jeg savner Janes Combat Simulations. Up yours EA!!! What he said. De beste minnene jeg har fra simulator er fra Jane's AH64-D Longbow (for ikke å glemme Jane's ATF). Why EA, whhhhhyyy?! What all these peeps said, Janes CS`s, LOCKON/LOMAC FC 1.2, Falcon, osv osv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Eneste som kan bli bra med det her er om dem bruker den orginale musikken fra filmen...... Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=20YNcMmwdPg Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Why EA, whhhhhyyy?! Fordi EA kjøpte JCS for så å dra ut pluggen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå