mcgroven Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Sonic The Hedgehog 4 dyttes fra sommer til vinter. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 synes egentlig det er fornuftig at de utsetter det, selvfølgelig ganske synd siden eg gleder meg og da men vil heller se spillet lykkes, sonic fortjener virkelig et bra spill nå. har jo ikke hatt et siden sonic adventure 2 battle (som rulte). Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 You have chosen... wisely. Ut i fra det jeg har sett fra Sonic the Hedgehog 4(gruvevogn-levelen, anyone?) så vil jeg ikke kalle spillet en verdig oppfølger til megadrive-spillene. Nå håper jeg at Team Sonic og Dimps bruker de ekstra månedene de har fått til å finpusse fysikken og leveldesignet. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 You have chosen... wisely. Ut i fra det jeg har sett fra Sonic the Hedgehog 4(gruvevogn-levelen, anyone?) så vil jeg ikke kalle spillet en verdig oppfølger til megadrive-spillene. Nå håper jeg at Team Sonic og Dimps bruker de ekstra månedene de har fått til å finpusse fysikken og leveldesignet. Har du en link til denne "gruvevogn levelen" ? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Har du en link til denne "gruvevogn levelen" ? http://kotaku.com/5506325/are-these-leaked-sonic-the-hedgehog-4-videos/gallery/ Lost Labyrinth Zone: Act 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå