berrgen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er det meg eller går det ikke ann å kjøpe ting via usa store lenger?får Invalid på transaksjonene..skjer ikke det på eu store..any tips?alt er rett med visaen og det,og ja det er penger der. B) So what up med det? Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Var ikke mye respons her nei...... Er det noen som har samme prob ??? Ett svar hadde vært greit da....... Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 tipper at norsk visa ikke fungerer på amerikansk PSN...trur den beste måten er og kjøpe et PSN wallet kort på ebay eller noe og få de til og sende koden på mail eller lignende. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 tipper at norsk visa ikke fungerer på amerikansk PSN...trur den beste måten er og kjøpe et PSN wallet kort på ebay eller noe og få de til og sende koden på mail eller lignende. Takker for svar ,men det funket jo før... Går det ikke kjøpe slikt psn kort i butikker som spaceworld osv? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Tror ikke de, ettersom jeg mener og huske at kodene er regionsbasert Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg fikk heller ikke verken norsk Visa eller Mastercard til å godkjennes på min amerikanske konto, men jeg kjøpte USA PSN-kort på eBay og fikk selger til å sende meg koden på mail. Fungerte helt fint. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg fikk heller ikke verken norsk Visa eller Mastercard til å godkjennes på min amerikanske konto, men jeg kjøpte USA PSN-kort på eBay og fikk selger til å sende meg koden på mail. Fungerte helt fint. NICE skal testes,takker,bra det ikke bare er hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå