M-bite Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Kikket igjennom spesifikasjonen for Olympus C5050Z og etter hva jeg ser inneholder den feil. Jeg fant følgende (korrekte data i parantes): Kontinuerlig fokus - Nei (Ja) Macrogrense vidvinkel - 20 cm (3 cm*) Korteste lukkertid - 1/1000 s (1/2000 s*) Seriebilder full oppløsning - 1,7 bilder/s (3,3 bilder/s*) Lydkommentarer - Nei (Ja 4 s) Histogram i sanntid - Nei (Ja) *Kan diskuteres ut fra hva dere legger i begrepene Jeg er selvsagt klar over at feil vil forekomme og siden dere legger ut så mye data, blir det selvsagt flere av dem. Det er vel allikevel litt mange for et kamera. Har bare sett på C5050Z siden jeg kjenner den best. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Huff, rettet. Det er nok en del feil i spesifikasjonene per i dag. Vet ikke helt hvordan vi skal få rettet opp i dette. Får prøve å få produsentene til å gå gjennom dem. MLW Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Ja, det burde jo være i produsentenes interesse at informasjonen er mest mulig korrekt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 ikke alle av de kamerane var spes lette å finne ut av da. Noen av produsentene gav enten f*** i å vise kameraene på siden i det hele tatt, eller så var den meget mangelfull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå