Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har probleme med Radeon HD 5870

Anbefalte innlegg

Hei eg har et problem med mitt nye Radeon HD 5870. Når eg kjører 1920*1080 oppløsning så etter noen minutter så blinker skjermen og fargene blir rød grønne. Stiller eg oppløsningen ned et hakk så går alt helt fint. Ps denne feilen skjer i alle spill, deskop windowsmediaplayer osv og det skjer litt random kanskje 1 gang hver 10 min kanskje 2 ganger varierer. Men en ting er sikkert sånn kan eg ikke ha det.

Her er bilde av hvordan det ser ut når det skjer, bilde er tatt med iphone siden print screen ikke funka pga dette rare fargene.

post-189-1100716893_thumb.jpg

Har kontakten Dustinhome og Xfxforce får hjelp men er litt usikker på hvordan eg skal gjøre det.

Her ser dere va eg fikk i svar av Dustinhome.no "Hei Det du kan prøve og gjøre er å oppdatere north bridge chipset til hovedkortet, slik at den får nyeste grafikk bus drivere. Som igjen forbedrer grafikkflyten mellom grafikk kortet og andre data komponenter.

Vennligst kontakt oss igjen hvis dette ikke hjelper.

Med vennlig hilsen

Dustin Home

Order/Kundeservice

Men hvordan skal eg oppdatere north bridge chipset? Eg lasta ned en trial versjon av Driver Detective får å se om eg kunne finne noe der her har dere et bilde post-189-1100717092_thumb.jpg

Her er hva xfxforce svarte "Hi, thanks for your response and sorry to hear you are experiencing problems with your product. Unfortunately it would appear that the item is faulty, however please try the card in another system to verify this. If problems persist we do recommend you to contact your supplier for information on the returns procedure. But if you have any difficulties with this, please let us know. Thanks Paul"

Hovedkort Gigabyte GA-EP45-UD3LR, P45, Socket-775, ATX, GbLAN, DDR2, ICH10R, PCI-Ex(2.0)x16

Har vert inne på hjemmesiden til Gigabyte og lastet noen nye driver men har ikke hjulpet så langt.

Den som klarer fikse dette får meg skal få Aliens Vs Predaptor og Stormrise som kom bundlet med skjermkortet!

Prossesor Intel Core™ 2 Duo E7500, Dual Core, 2.93Ghz, Socket 775, 3MB, 65W, 1066MHz, Boxed w/fan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...