0652LDJ32 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Er det noen her som har forhåndsbestilt/kjøpt spill på Game.no? Hvordan er leveringstid osv? De har gratis frakt og prisene er ganske lave, så det er fristende å begynne å bestille derfra, men bare om leveringstiden kan sammenlignes med steder som Gamezone osv. Endret 20. mai 2010 av Hcw87 Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Kjøpte Super street fighter 4 derfra. Tror de sendte det på en Mandag og jeg fikk det dagen etter, så det er flott med gratis frakt når leveringstiden er god. Dog jeg vet ikke om de alltid holder 1 dag på frakt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Håper de er gode, for jeg forhåndsbestilte nettopp Halo: Reach der. God pris og kjapp levering er nøkkelpunktene i følge nettsidene deres. Har ikke brukt Game tidligere, men håper på en gledelig opplevelse. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Håper de er gode, for jeg forhåndsbestilte nettopp Halo: Reach der. God pris og kjapp levering er nøkkelpunktene i følge nettsidene deres. Har ikke brukt Game tidligere, men håper på en gledelig opplevelse. 349,- for Reach på Lefdal/Elkjøp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 God pris med dårlig levering er stikkord for Elkjøp/Lefdal. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 God pris med dårlig levering er stikkord for Elkjøp/Lefdal. Har ingen erfaringer med dem selv, men forhåndsbestilte både Reach og New Vegas derfra (er uansett bortreist begge leveringsdagene). Hvor treige er de da? Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Elkjøp brukte nærmere to uker på å levere meg Forza 3 LE. Har to gode erfaringer med Game, hvor jeg fikk begge spillene innenfor 3 dager fra bestilling. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Håper de er gode, for jeg forhåndsbestilte nettopp Halo: Reach der. God pris og kjapp levering er nøkkelpunktene i følge nettsidene deres. Har ikke brukt Game tidligere, men håper på en gledelig opplevelse. 349,- for Reach på Lefdal/Elkjøp Flott pris, men hver gang jeg har bestilt noe på Elkjøp (Heavy Rain, Bioshock 2, Halo 3: ODST) har det kommet 5-10 dager for sent. Skulle jeg bestilt en annen plass for å garantere meg selv dag én mottakelse ville jeg ikke brukt Elkjøp. Da ville jeg kjørt til nærmeste butikk selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå