Gå til innhold

Nye Eltax høytalere ... Funker de ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får veldig mye for pengene ifølge lyd og bilde som har stort sett bare godt å si om eltax i sine tester av høytalere.

 

Ja Eltax lager bra høyttalere, men Millenium 500 er virkelig drit dårlige.

Og de har aldri fått bra resultat i noen tester.

Lenke til kommentar
dere har jo ikke peiling.. skal du ha hi fi skla du ha bra lyd! ellers kan du kjøpe jvc drit

 

 

Disse spiller DEILIG til en overkommelig pris

 

til 15000,- ja, får mye for pengene med de eltax høyttalerne. Jeg har så vidt hørt dem men til den prisen er det ikke mye å klage på.

Har selv et par Audio Pro Stage 6, som er like store betalte 3400,- for dem, skikkelig gode høyttalere. Bruker dem i hjemmekino sammens med HK AVR4000, DVD25 og Proson senter, bak og subb.

Lenke til kommentar
Eltax er et billigmerke, de gir lyd, men ikek så bra kvalitet.

 

Her er et eksempel på "groovy høyttaler fra hifiklubben:http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=47&product=axs8000

Hva er galt med lydkvaliteten på Monitor og Liberty serien da? Du får ikke bedre lydkvalitet for penga enn dem.

 

Dali AXS 8000 kan ikke engang kalles en hifi-høyttaler. Men det kan Eltax Monitor III som koster 1/4.

Lenke til kommentar
dere har jo ikke peiling.. skal du ha hi fi skla du ha bra lyd! ellers kan du kjøpe jvc drit

 

 

Disse spiller DEILIG til en overkommelig pris

 

De har jo nettopp satt opp prisen med 3000 kr? For 15 laken får du bedre høyttalere enn dette.

 

jeg har sjekket dette nøye... de eneste som kan måles med dali høtalerene i samme prisklassen er disse men derfra blir det hva du personlig liker best, hos meg står dali klart høyest

Lenke til kommentar
dere har jo ikke peiling.. skal du ha hi fi skla du ha bra lyd! ellers kan du kjøpe jvc drit

 

 

Disse spiller DEILIG til en overkommelig pris

 

De har jo nettopp satt opp prisen med 3000 kr? For 15 laken får du bedre høyttalere enn dette.

 

jeg har sjekket dette nøye... de eneste som kan måles med dali høtalerene i samme prisklassen er disse men derfra blir det hva du personlig liker best, hos meg står dali klart høyest

Det finnes andre buttikker enn hifiklubben da!! Dessuten synes jeg CDM7NT spiller ekstremt MYE bedre. Det er en helt annen klasse. Kvantitetsmessig er 870ene mye bedre, så de er jo litt tøffere på noen musikktyper, det skal jeg innrømme. Og ikke minst på hjemmekino. Men CDM7NT spiller mye mer "hifi".

Lenke til kommentar

Eltax500 dårlige høytalere?

P I S S P R E I K ! ! !

For den summen du gir for disse høytalerne er di krute gode.

Greit di ikke spiller så sykt fint, men det gir MYE lyd for pengene!

Vet ikke om noe som egner seg bedre til et "gutterom" med dårlig økonomi.

 

 

OBS. dette er ikke en høytaler du kjøper hvis du skal nyte musikk.

disse er for en ting. spille høyt!

Lenke til kommentar
selvfølgelig er det flere butikker, men hifi klubben "happends to" føre de 2 beste i sin prisklasse

Øh? Du har ikke hørt så mye du?

Disse er svært gode, minst like gode som de to du nevner:

Audiovector M3 Super

Patos Lyric 502

PSB Stratus Silver

Usher CP 730

Klipsch Reference RF 5

Lenke til kommentar

en kamerat av meg har forsterker til 100000 :D

han er hifi gal...

 

Ja kjøper han slikt så er han definitivt gal. Fråder han? Vokser øynene til dobbelt størrelse når han snakker om hifi? Lusker det menn i hvite frakker utenfor huset hans? Drar han ofte på ferie til Gaustad?

 

Oops kanskje litt mye OT dette...

Fy, fy, slemt tastatur, skrive slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...