Gamer.no-redaksjonen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Fem timer av livet mitt jeg aldri får tilbake. Les hele saken Lenke til kommentar
H3NNING Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Typisk film-Spel. blir aldri noko bra. Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Når skal spillindustrien lære? Vi vil ikke ha dårlige spillmatiseringer (som egentlig betyr at vi ikke vil ha 99.99% av spillene basert på filmer/bøker der ute). Jeg gråter litt på innsiden hver gang det lages et spill av en film jeg liker. Hadde de som lager spill av filmer/bøker vært gode til å lage spill, så hadde pipen fått en annen lyd, men slik som det er nå, så foretrekker jeg heller å spille noe annet enn Avatar: The Game, eventuelt at jeg ser filmen i stedet. I mine ører er spillmatisering et skjellsord Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 "Fem timer av livet mitt jeg aldri får tilbake." Der stoppet jeg å lese Litt kjipt at filmspill aldri blir bra:\ Lenke til kommentar
onelordavengers Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dette lover godt blir nok en liten tur innom gamestop etter jobb ja IRON MAN! IRON MAN! IRON MAN! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Søppelfilm og søppelspill. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 3/10 er faktisk bedre enn jeg forventet når jeg leste anmeldelsen Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Hva med den fete musikken? Den må jo da dra opp nivået. De har jo tross alt hentet inn ett av metalverdenens feteste band! Endret 20. mai 2010 av Sesseth Lenke til kommentar
latslask Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det må værre et stort nederlag å få lov til å jobbe med å lage spill, en drømmejobb på mange måter, for så og bli satt til lage slike spill som dette. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Stakkars unger som får dette i bursdagsgave. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Av erfaring burde man ikke prøve dette spillet mer enn i 10 minutter, så går det smertelig opp for alle at dette er nok et crap spill basert på en meget kul film. Spillet fikk usett 3 av 10 av meg. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Stakkars unger som får dette i bursdagsgave. Lol, ja! Ser du en forelder som er på vei til å kjøpe det i butikken må du forbarme deg over stakkaren og velge ut en annen tittel:p Mener å ha lest det i en artikkel om X antall ting en gamer må gjøre før de pajer... Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hehe. Bare det første hulk spillet har eg giddet å spilt lenge foran skjermen Sjøl om de ikke er fra filmen Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja det er riktig det at spill basert på film som regel går til dundass:) men var det ett jeg likte ganske godt så var det spiderman 2 til PS2. Spilte det en god del Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Samme her, Gram. Satt med det en god stund husker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå