Øystein W. Høie Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Her er de fem kandidatene du kan velge mellom. Les saken her Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg liker hvordan dere presenterer det som om dette er de eneste fem nettleserne som eksisterer i hele verden. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 For det finnes rekke andre opplagte valg som gjennomsnittsnordmannen burde bruke i stedet? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Dere glemte jo turbomodusen på Opera. Genial å ha på skole og nettverk der nettverksdvergen går i sirup. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Bruk den nettleseren som du selv foretrekker. Det er fasitsvaret. Ja det finnes flere nettlesere, men disse i artikkelen er de sikreste valgene og de mest brukte og vanlige kan vi vel være enige i. Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Synes dere burde ta med alle 12 nettleserne i den der nettleser velgeren. Selv holder jeg meg til Flock. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kan dere få med alle nettleserene? Jeg bruker RockMelt som passer perfekt for aktive facebookbrukere, men jeg vet ingenting om sikkerheten fordi de færreste har hørt om det Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Rockmelt baserer seg, i likhet med Chrome og Flock, på Chromium. Så jeg vil anta sikkerheten er omtrent den samme som i Chrome. Det er også verdt å nevne at Chromium benytter Webkit som renderingmotor, i likhet med mange andre populære browsere. Se en komplett oversikt her. Den jevne bruker trenger ikke andre å velge mellom fler enn "de fem store", men er enig i at artikkelen kunne presisert at det finnes flere alternativer der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg