hodesleng Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Nettverkskortet mitt stå på autodetect, da jeg satt på Fast full duplex 100 Mbit gikk plutselig nettverket mye fortere på maskinen. Så hva/er/gjør Fast full duplex 100 Mbit? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Nettverkskortet mitt stå på autodetect, da jeg satt på Fast full duplex 100 Mbit gikk plutselig nettverket mye fortere på maskinen. Så hva/er/gjør Fast full duplex 100 Mbit? du mener vel lokalt nett da? 8) du kjører 100mbit på lan men ikke på nettet..vis du ikke har en 100mbit linje da :wink: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Full duplex: Kortet kan sende og motta informasjon samtidig. Man kan sammenligne halv/full dulex med walki-talki og telefon. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Full duplex: Kortet kan sende og motta informasjon samtidig. Man kan sammenligne halv/full dulex med walki-talki og telefon. Faktisk en genial sammenligning Nå skjønte jeg endelig hva det var selv og 8) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Full duplex: Kortet kan sende og motta informasjon samtidig. Man kan sammenligne halv/full dulex med walki-talki og telefon. Jepp, flott sammenligning, og direkte i nettverksammenheng blir det: halv duplex: 100Mbit/s en vei av gangen. full duplex: 100mbit/s ned samtidig som 100Mbit/s opp = totalt 200Mbit/s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå