Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei! Jeg har ett asus GForce 4 4400 På det har jeg montert kjøleløsninga til thermaltake, jeg har limt på kjøleribber på rammen med termisk lim... Nå vil jeg ha zalman sin vifteløse kjøleordning, men antar at jeg da må fjerne det som nå er på rammen, hvordan gjør jeg det? Setter pris på hjelp Mvh Torstein Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har hørt at du kan bruke en hårføner og pirke ribbene forsiktig av, dette var med en cpu da men det går omtrent som det samma er termisk lim begge dela Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 hmm...vil jeg ikke skade/smelte noen komponenter? noen som kan bekrefte denne metoden? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 tror limet går fortere enn kondensatorene ihvertfall, kondensatorer tåler en del varme Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 heh... i'll give it a shot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå