Gå til innhold

res. i winxp og prob. med tv-ut

Anbefalte innlegg

Etter at jeg la inn xp har jeg bare to oppløsninger å velge mellom. 1024 og 800. Jeg kjører nyeste nVidia drivere. (ikke lekkede) På et MSI gf2 pro.

Hvorfor får jeg ikke velge noe annet? (skjermen støtter seff andre oppløsninger)

Dessuten får jeg ikke tv-uten til å virke. Jeg prøver å velge tv som skjerm. Da kommer den vanlige meldingen om at 15 sek går den tilbake til normal hvis ikke alt funker. Jeg trykker ok. Skjermen blir svart i 2 sec. så returnerer den til monitor på pc uten noen reaksjon på tv.

Kan det være at den vil gå ned til 640*480? noe som ikke "støttes" av pc'n min for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men den 5.5.3. versjonen er shareware og fungerer bare i 10 min av gangen tror jeg. du kan jo prøve den som er freeware. poenget med at jeg sa du skulle laste det ned var å finne ut om kortet ditt kan kjøre lavere enn 800, og det har vi jo bevist. problemet med at du ikke får endret oppløsningen i setting kan jo være driverne. last ned de nyeste eller legg inn de du har på nytt. det SKAL fungere å få opp 640*480 i Windows XP :smile: lykke til :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...