mcgroven Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Her er EAs rekordsatsing på baller og lys i verdens største «motion capture»-studio. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Interessant artikkel å bli servert på morgenen Bra at dere skriver om flere forskjellige aspekter ved spill og spillproduksjon. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Så bra=) Stillig at de bruker såpass finfin teknologi til å gjøre spillene mer realistiske Kanskje om 13 år så får vi se dette til Pc versjonen og=) Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Seriøst!Stort opplegg esse Lenke til kommentar
SynT Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Så bra=) Stillig at de bruker såpass finfin teknologi til å gjøre spillene mer realistiske Kanskje om 13 år så får vi se dette til Pc versjonen og=) Ikkje det at eg har for store forhåpninger, men FIFA online som er rett rundt hjørnet er for svakere maskiner, dette får meg til å tro at FIFA 11(som er bekreftet å komme til PC) får den skikkelige versjonen på PC i år. Viss det er tilfellet blir det det første FIFA eg kjøper på flere år. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Flott skrevet artikkel og det var herlig lesing. Utrolig morsomt å se hvordan produksjonen bak blant annet fifa foregår! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 tøft dette her, hadde jo vært gøy å brukt dette til krigsspill eventuelt? Får bedre animasjoner da, da mener jeg hvordan man beveger seg osv. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Han med motion capture drakta så ut som gollum B) Lenke til kommentar
pietas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) tøft dette her, hadde jo vært gøy å brukt dette til krigsspill eventuelt? Får bedre animasjoner da, da mener jeg hvordan man beveger seg osv. Mocap blir brukt til alt inkludert krigsspill. Medal of Honor er et eksempel paa et spill som vi har gjort mocap for her (EA mocap) Endret 19. mai 2010 av Juan Lenke til kommentar
pietas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) *dobbel post* Endret 19. mai 2010 av Juan Lenke til kommentar
SynT Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 tøft dette her, hadde jo vært gøy å brukt dette til krigsspill eventuelt? Får bedre animasjoner da, da mener jeg hvordan man beveger seg osv. Mocap blir brukt til alt inkludert krigsspill. Medal of Honor er et eksempel paa et spill som vi har gjort mocap for her (EA mocap) vi? her? Jobbe du i EA? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Og jeg som trodde bare stappa nye spillere og overganger inn i en mikser og fikk det nye spillet.. Jaja.. så feil kan man ta. Lenke til kommentar
pietas Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) tøft dette her, hadde jo vært gøy å brukt dette til krigsspill eventuelt? Får bedre animasjoner da, da mener jeg hvordan man beveger seg osv. Mocap blir brukt til alt inkludert krigsspill. Medal of Honor er et eksempel paa et spill som vi har gjort mocap for her (EA mocap) vi? her? Jobbe du i EA? Jepp. En av de 24 ansatte i mocap studioet som artikkelen handler om. Og jeg som trodde bare stappa nye spillere og overganger inn i en mikser og fikk det nye spillet.. Jaja.. så feil kan man ta. Hehe. Er nok mer jobb en som saa Endret 20. mai 2010 av Juan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå