Øystein W. Høie Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Selger færre og færre mobiltelefoner. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 nokia eie helt klart Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nokia eier billigsegmentet, mens andre er de som selger de mer avanserte telefonene. SE har droppet helt ut av billigsegmentet, og har dermed økt sin fortjeneste pr. solgte enhet betraktelig. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 WTF ? NOKIA SUGER BÆSJ !!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 ja, nokia har satset mer på billige mellomtelefoner som c5 og c6. men dt vil kansje snu når n8 kommer? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Fordi folk heller vil ha en billig enkel brukervennlig telefon med kvalitet, de fleste trenger ikke touch, wifi, 3g og annet avansert dyr teknologi. Dessuten har Sony Ericsson høy stråling på sine mobiler, som neppe er populært. Jo mer avansert en telefon er, er den som regel dyrere og som regel tåler den mindre for at noe skal slutte å virke på den. Selv er jeg fornøyd med min Nokia 7250i har hatt den i flere år nå, virker som ny. Den har fargeskjerm og trenger kun å skrive, sende og motta SMS og ringe med den. Trenger ikke mere mobil enn det. Alt annet som internett, chat, msn, youtube og facebook har jeg min gode bærbare pc til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg