Duvaris Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Er det mulig for en vanlig bruker å laste ned panther for å prøve det ut? Eller må man ha et ADC-medlemskap som gir deg tilgang til "seed software? Lenke til kommentar
macrules Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Alt er mulig, men om det er lovlig er en annen ting..... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg fikk det ned dagen etter det ble vist på WWDC hvertfall. Carracho er tingen Lenke til kommentar
macrules Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Eller bittorrent....eller dc.....eller rett og slett iChat. :wink: Lenke til kommentar
zand Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Noen som kunne sendt meg det via IRC eller noe? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Neeeei... Lukter jeg warez? Vi Linux/*bsd/OSX folk må holde sammen, er tross alt ganske lik filosofi i kjerna. Bare det at OSX er lukket :/ Anbefaler dere å kjøpe det uansett. OSX er et herlig "skin" oppå en modifisert FreeBSD kjerne.. Hadde jeg bare hatt en herlig iBook.. *drømme* 8) Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Neeeei... Lukter jeg warez? Vi Linux/*bsd/OSX folk må holde sammen, er tross alt ganske lik filosofi i kjerna. Bare det at OSX er lukket :/ Anbefaler dere å kjøpe det uansett. OSX er et herlig "skin" oppå en modifisert FreeBSD kjerne.. Hadde jeg bare hatt en herlig iBook.. *drømme* 8) Panther er fortsatt under utviklink og er ikke til salgs. Man må være medlem av ADC for å få tilgang til disse betaversionene. Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Her er det ikke snakk om warez! Mac folk laster ikke ned warez ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå