Gå til innhold

Empire eller Napoleon Total War?

Anbefalte innlegg

Jeg synes kartet på napoleon ble dritt kjedelig i forhold til empire, så empire er det som gjelder for min del. Mulig napoleon er mer polert angående bugs og slikt, men napoleon ble så lite og stusselig. Ser for meg kun et par timer så har jeg banket alt. Mens i empire har jeg flere kontinent å bryne meg på. Kurland! B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes kartet på napoleon ble dritt kjedelig i forhold til empire, så empire er det som gjelder for min del. Mulig napoleon er mer polert angående bugs og slikt, men napoleon ble så lite og stusselig. Ser for meg kun et par timer så har jeg banket alt. Mens i empire har jeg flere kontinent å bryne meg på. Kurland! B)

Er det bare Europa som er tilgjengelig i napoleon?2 timer og du har vunnet høres kjedelig ut ja,altfor kort!

Hva med Kurland(Courland i spillet) forresten,spiller du DEM med Mod eller hva?For de små landene er jo ikke tilgjengelig så vidt jeg vet,eller har jeg misset fullstendig nå?

Go Great Britain sier nå jeg.Min absolutte favoritt.Banket Spania akkurat nå,de har noen kolonier igjen i Amerika,men de er jo ikke noen trussel.

For øvrig er ikke galleonene til Spania så mektige som jeg var redd for,de bankes lett av 4.th ship og the line og oppover...Mohohaha..MAKT

Lenke til kommentar

Enten er jeg elendig, ellers så spiller du på easy/easy om det tar 2 timer. Brukte vel 14-16 timer på å ta over hele kartet som Frankrike på H/H første gangen, og da styrte jeg ikke på langt nær alle slag selv engang (som faktisk tar litt tid)

Empire er større, det er det ingen tvil om, og med siste patch har jeg sett mange rare utviklinger, Martha tok over Maryland og New York og Nederland tok Frankrike f.eks. AI i kamp er fortsatt ikke 100% stabil, men men.

Napoleon har noen bedre features, men alt i alt selvsagt et noe kortere spill, og mindre gjennspillingsvennelig, da du har mindre nasjoner og velge imellom.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar

Det var jo satt litt på spissen, men ja jeg føretrekker Empire siden det er større og tar lenger tid. Litt synd siden Napoleon er sterkere på ai delen og slikt. Meh kunne tenkt meg det beste fra begge :p

Nå det er sagt har jeg ikke spilt mye napoleon så det kan godt vær jeg tar feil, men det var ikke så spennende å spille, og jeg så heller ikke for meg at det skulle ta allverdens tid.

Og liker mange nasjoner B)

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Enten er jeg elendig, ellers så spiller du på easy/easy om det tar 2 timer. Brukte vel 14-16 timer på å ta over hele kartet som Frankrike på H/H første gangen, og da styrte jeg ikke på langt nær alle slag selv engang (som faktisk tar litt tid)

Empire er større, det er det ingen tvil om, og med siste patch har jeg sett mange rare utviklinger, Martha tok over Maryland og New York og Nederland tok Frankrike f.eks. AI i kamp er fortsatt ikke 100% stabil, men men.

Napoleon har noen bedre features, men alt i alt selvsagt et noe kortere spill, og mindre gjennspillingsvennelig, da du har mindre nasjoner og velge imellom.

Merklig nok at Nederland tok Frankrike,men her er dagens:

-Spiller som England og har kolonier i Amerika,bla en provins om heter Ruperts land langt nord i dagens Cananda(mener jeg)Ut av det blå bestemmer da Venize seg for at dem skal sende en spekket flåte full av soldater fra Italia til Ruperts land,en reise som tar 8 turns...de erklærte krig i det de gikk i land der.Syyyke AI en har mye rart for seg,på en annen side:DEN hadde jeg ikke forventet!!

Endret av Centurion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...