Gå til innhold

Savner store forandringer?

Anbefalte innlegg

Hei, eg lurer på om det er fleire som savner store forandringer i WoW?

Eg har spilt heilt siden 2005 på Deathwing til Stormrage i dag, med fleire seks-åtte måneders pause. Men det er slikt at både eg og venner er lei WotLK.

Er det noen andre som føler det samme?

For eg har ikkje funnet noe som helst som har vert veldig kjekt å fullføre enda.

Noe som ein kan se som ein "seier", det var noe spessielt med å klare Nefarian i BWL.

ICC10m har vert ein stor skuff, det er hittil den letteste raid instancen

eg har noen gang deltatt i (vis ein ser bort ifra av UBRS som var 15man).

Det var kun Sindragosa og 'Gunship Battle' som faktiskt var greie.

Lich King har eg ikkje downa endå, kun sett videoer.

Men Zul'Gurub sin vanskelighets grad er jo faktiskt vanskeligere eller like vanskelig!

Gleder meg egentlig ikkje heiletatt til nytt content i WotLK, venter bare på Cataclysm.

For dette er faktiskt ein STOR forandring, å forandre gamle leveling zoner som vi kjente.

Håper bare på vanskeligere 5man instancer, World PvP fokus og at leveling skal bli kjekt å fullføre igjen :) Forresten er det noen av dere som veit om Blizzard skal lage eller forandre questene?

Edit1: Retter opp noen setninger.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greia er at det faktisk HAR vært forandringer i WoW. De har gått mer og mer bort fra at raid og end-game skal være noe som hviskes om i mørke korridorer til at det skal være noe alle kan delta i. Selvfølgelig er det en viss vanskelighetsgrad, men WoW generelt er lagt meg og mer opp til casuals. Bare å ta en titt på patch notes så er det fort gjort å oppdage et par punkter hvor det står ditten og datten om noe som blir lettere.

Lenke til kommentar

Vær så snill og ikke kall ICC10 lett før du faktisk har greid det vanskeligste. Hard modes heter ikke hardmode for ingenting, det er der utfordringen ligger for de som ønsker det. Merkelig at du syns Gunship er gøy om du er ute etter utfordring. Selv syns jeg den kampen har ett fantastisk konsept, men alt i alt er kampen så dryg at selv på hardmode er det såvidt jeg følger med.

Med normal og heroic mode har spillet blitt mer tilgjengelig for hvermannsen og samtidig gir en utfordring til de mer hardcore spillerne.

Tror mye av storheten i vanilla er en blanding av nostalgi og følelsen man får i ett 40 mannsraid, selv ga jeg opp i naxx der pga for mye stress og classen min gikk i dass.

Lenke til kommentar

Nå har ikkje eg fullført Hard mode av ICC, men er det stor forskjell?

Har også aldri gjort Ulduar, som er "kåret" til "Beste raid instance" hittil i WotLK.

Har fullført VoA10m og VoA25m, men aldri merket noen veldig stor forskjell som DPS.

Eg liker gunship battelen på grunn av den enorme forskjellen fra standard bosser.

I tilegg til at det rett og slett er komiskt å se ein druid i bearform med raketter festet til rompa, flyge rundt omkring.

Men virkelig, noen av bossene i WotLK kan katogoriserast som 5man bosser i TBC og Vanilla. Det er jo nesten ikkje vanskeligere, virker veldig rart for meg korleis eg kom til Lich King i ICC10m på 2 dager. Har aldri gjennomført bossene før, og raidlederen brukte minst 20 sekunder for å gå gjennom strategier for dei som ikkje har gjort ICC før. Ingen døde.

Det gjelder ikkje bare raid instancene, men heroic 5man instancer er jo så mange ganger lettere enn Shadowlabs i TBC og Scholomance i Vanilla.

Edit1: Legger til meire og meire, neverending editing dette her.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

ICC hardmode var endel verre for oss iallefall. Bossene tåler ikke bare mer, men nye egenskaper blir også introdusert.

Marrowgarr så er bonestorm og flammer livsfarlig, samt at spikes kommer under bonestorm.

Deathwhisper så var det mindcontrol, men hun var alt i alt ikke så mye vanskeligere.

Gunship så får raketter knockback, men igjen så blir det ett fantastisk konsept som er dårlig gjennomført.

Saurfang har vi ikke greid enda, slår hardere, bloodbeats får scent of blood som slower alle om de kommer nær noen og oneshotter folk. Han får runic power mye fortere og marks er mye verre å holde oppe. Ett dårlig eksempel på hardmode, men så var han ganske kjedelig i normal mode også.

Festergut så kaster putricide gass ned raidet øker cast og attack speed med...250%?

Rotface får samme spy effekt som festergut.

Blood princes, når du beveger deg får du en økende dot som gjør at du tar mer skade jo lengre du holder deg i bevegelse. Varer 10 sekund. Flere kinetic bombs.

Bloodqueen, får +damage for hvert bite som går og aoe healingen som kreves er ekstrem. Ganske...kjedelig kontra normal, men verre. Dog ifølge det jeg har hørt og opplevd lettere enn Saurfang.

De er det vi har tatt/prøvd oss på så langt. Er vesentlig verre enn f.eks. 25 mann normal.

Lenke til kommentar

Det er 10 man og 25 man normal, når man har tatt LK kan man skru opp til Heroic, eller hardmode. Lootet man får er bedre (i 10 mann 264, i 25 mann 277?) og kampene hardere.

Lite tips om dere prøver på LK, extend lockout hos 1 av dere (en uheldig person men alt i alt...), prøv en kveld eller to. Om det ikke går er ikke dere andre savet og kan ta ett fersk run for å geare opp mer til neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...