Broseen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har lastet ned oppdateringer og nå vil ikke maskinen slå seg av, evt bruker ekstremt lang tid. Noen som vet hvilken oppdatering jeg må fjerne? Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jo du bør fjerne den oppdateringen som heter 811149 tror jeg det var. hvis du har lite ram eller liten CPU så bør du fjerne den ja. laster aldri ned denne oppdateringen selv. selv om jeg har en grusomt kjapp maskin akkurat nå. gidder ikke å ha så mye krøll på maskina mi. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Fjerna en som likna det nr, tror det var ett tall i tillegg på slutten av det du skrev. Men ingen forbedring. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Prøv det som står på denne linken Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Takk, men har ikke den oppdateringen. Hvis ingen vet får jeg rett og slett avinnstallere dem alle. :-? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har du Logitech mus og tastatur? Jeg vet at det er en av driverene som som sørger for at XP kan bruke opptil 10-15min på å slå seg av. Det var muligens bare ved bruk av USB-tilkoblingen. Hvis du har dette kan du prøve å avinstallerer driverene, og se om dette hjelper Lykke til i din søken på svar Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Thank you! Bytta til usb porten rett før jeg lastet ned oppdateringene. Skiftet port på tastaturet nå og alt er som normalt. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Thank you! Bytta til usb porten rett før jeg lastet ned oppdateringene. Skiftet port på tastaturet nå og alt er som normalt. Hva f... ? er det logitech? svarte da må jeg avinstallere programvaren til den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå