Joachim_F Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Funcom har reist til Sverige for å finne sin neste satsning. Les hele saken Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 For folk som får vondt av å lese den noe vage beskrivelsen: Spillet er tungt inspirert av Aeon of Strife / Defense of the Ancients og dets nyere "kloner" League of Legends / Heroes of Newerth, men skipper karakter-bygge-fasen og mange av de større taktiske beslutningene til fordel for ren kamp. Gjenstår å se om det blir en suksess på linje med sine inspirasjonskilder, selv har jeg mine tvil :/ Lenke til kommentar
Famousflame Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Husker spillet ble Game of the Year på Swedish Game Awards 2009. Fikk testa det litt, virker veldig lovene. Bra fart på gameplay og fint grafisk Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hmm.... nice!! Funcom eier jo Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Jeg har hatt beta-invite i vel 2 måneder hvis jeg ikke tar helt feil. Er fortsatt under NDA så vidt jeg vet, men jeg kan si at det definitivt er et morsomt spill, selv om den helt store 10'er opplevelsen er utelukket. (imo) Endret 14. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) For folk som får vondt av å lese den noe vage beskrivelsen: Spillet er tungt inspirert av Aeon of Strife / Defense of the Ancients og dets nyere "kloner" League of Legends / Heroes of Newerth, men skipper karakter-bygge-fasen og mange av de større taktiske beslutningene til fordel for ren kamp. Gjenstår å se om det blir en suksess på linje med sine inspirasjonskilder, selv har jeg mine tvil :/ Å si at BLC er tungt inspirert av AoS-spill som DotA blir helt feil, de har lite til felles. Er selv i betaen og synes BLC er vanvittig gøy og konkurranse-rettet. Respekterer Funcom for å satse på dette spillet. Endret 14. mai 2010 av tomf Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Å si at BLC er tungt inspirert av AoS-spill som DotA blir helt feil, de har lite til felles. DotA møter WoW-Arena. Bedre nå? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er ikke noe spesiell nda på blc. Er et meget bra spill om enn for små perioder av gangen Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 stiligt, godt å se at funcom prøver seg som utgiver tror det kan bli bra. go funcom Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har hatt beta-invite i vel 2 måneder hvis jeg ikke tar helt feil. Er fortsatt under NDA så vidt jeg vet, men jeg kan si at det definitivt er et morsomt spill, selv om den helt store 10'er opplevelsen er utelukket. (imo) Helt feil, du kan snakke om alt untatt fremtidige forandringer. Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) For dere som vil se hvordan spillet er kan dere sjekke wegameprofilen min. http://www.wegame.com/users/Predicted/videos/ Har ikke oppdatert den på noen uker, men den viser uansett mange sider av spillet. Endret 15. mai 2010 av Predicted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå