Gå til innhold

Slik kan Googles operativsystem se ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, lykke til google.. det ser jo værre ut en linux... jeg synes det ser like kjedelig og trist ut. Det ser stygt og rotete ut. Kan på forhånd si at google feilet helt med "operativsystemet" sitt til ingen positiv nytte unntatt for de "spesielt interesserte". Microsoft er flere lysår lengre frem i tid etter at de ga ut Windows 7 som egentlig skulle hete Windows Vista. Min mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er ikke så sikker som de to gjestene før meg på at dette vil gå galt. Flere og flere utviklere og high end brukere går over til nettleserene Chrome og Chromium. Hastigheten er noe helt annet enn hva microsoft kan drømme om og jeg tror Google er inne på noe.

"Det som gjør dette så uinteressangt er nettop det at det kun virker mot nettet" Jeg skjønner ikke dette argumentene. Nevn tre tjenester du bruker daglig som ikke er avhengig av internett?

Å si "det ser jo værre ut en linux" er jo som å si at i Afrika snakker de Afrikansk. Både KDE og GNOME kan se mye bedre ut enn windows og MAc og det er fordi du har frihet til å bestemme selv hvor du vil bruke (kastebort) minne ditt.

Jeg er svært interessert i å se hva som skjer med windows 7; mobile og tablet kommer til å kunne ha å by på. Jeg håper at microsoft klarer å møte enterprise markedet og kan utvikle trygge stabile tjenester. Nye vindows mobile og deres arbeid med hotmail og exchange viser at de er inne på noe.

Det er ikke sikkert at Chrome os blir det beste OS for nettansvarlige og gamere, men databrukere som nesten bare bruker nett vil etter alt å dømme ha stor nytte av Chrome OS. Ser man hvordan "begrensede" systemer som iPad gjør veg i vellinga er det virkelig et marked for dette!

HEIA GOOGLE!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...