Gå til innhold

Anmeldelse: Lost Planet 2 (X360, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har da ikke sagt at skribenten ikke er flink. Tvert imot. Det jeg kritiserer er at det skrives på et oppfunnet og falsk språk 13% av befolknigen skriver og ingen snakker ene og alene fordi en Ivar Aasen for herrans mange år siden mente Oslo hadde for mye makt.

Skolegutt er jeg heller ikke så spar meg helst for slike billige poeng :) Jeg er 29 år, gift, og holder på med doktorgraden. Jeg har ikke noe problem med å lese nynorsk. Det er en prinsippiell sak. Samisk er også et offisielt språk i Norge og jeg tviler på at folk hadde synes særlig om det.

Eg beklagar, eg greier ikkje ta deg alvorleg. Lukke til med doktorgraden.

Lenke til kommentar

Men bør man være 4 stk i coop? Eller funker det med 2?

Vanskelig å tromme sammen 4 stk. 2 er overkommelig.

To spillere er faktisk bedre enn fire da det er lettere å samarbeide og mindre sjanse for at en mindre habil spiller ødelegger moroa ved å dø for ofte å tømme battle gaugen. Unngå å spille med nybegynnere. Fordelen med a la to spillere være AI er at de kan dø uendelig antall ganger uten at Battle Gaugen synker (takk og pris).

Takker for svar!

Da må bare det japanske preget overvinnes før jeg kan vurdere det (hekta på coop 2 player). Er virkelig ikke glad i japansk spillkultur. Med unntak av noen ninjaspill får jeg fnatt og tannpine av de typiske japanske spilla.

Angående språkdebatten; er det mulig ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...