Gå til innhold

Problem med Modern Warefare 2

Anbefalte innlegg

Har et problem jeg ikke skjønner meg på. Når jeg spiller MW2 så noen ganger blir bildet svart og blafrer litt før bildet på spillet er tilbake....alt av drivere er oppdatert.

Har faktisk re-installert alt på maskinen for å se om det løste problemet men det gjorde det da ikke......spilte i hele går og det skjedde ikke så trodde det var iorden...men idag skjedde det igjen.

HELP!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket temperaturene når dette skjer? Har opplevd samme med et tidligere skjermkort, da grunnet overoppheting.

Ja vifta går på 100% og gpu temp er 99grader...det er kanskje i drøyeste laget. Bare rart det kan går greit en dag med mange timer spilling og plutselig en annen dag klikke hele tiden :(

Lenke til kommentar

Demontert skjermkortet og gjort det 99% støvfritt nå, tok luftinga til cpu også. Begge var rimelig jævlig for å si det mildt. Hadde åpnet maskina tidligere for å se om jeg så mye støv på skjermkortets lufte riller..men så ikke noe.

Var først når jeg demonterte beskyttelses dekslet på skjermkortet at en så det var en "vegg" med støv som stoppet kjølinga fra vifta...håpe det ordner seg nå og at ikke gpu har tatt for mye varmeskade allerede. Skal måle temp nå etterpå...blir spennende å se hvor mye forskjell det muligens er..

EDIT: Det hjalp endel kan en si, idle temp er gått fra 78-80 grader til 65-74 grader. Og under gaming fra 99 grader til 90 grader....

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

99 er veldig nære smertegrensa! 90 er fortsatt altfor høyt. Får du 90 med 100% på vifta di?

Hva slags skjermkort har du? Det er mulig å få tak i ettermarkedsvifter, og det skal ikke være så dyrt. Det kan virke som om vifta er litt liten.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...